fantaorange50ore Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 hei, jeg har en acer aspire 7738g med windows vista home premium innlagt, men har nå kjøpt windows 7 ultimate 32bit og 64bit. probleme er at når jeg leger in 64bitn kommer webcamera borte, har prøvd å laste ned driver fra acer.com men den funker ikke. og noe av grafikk korte kommer også bort. er det noen som veit hvordan jeg løse dette problemet? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noe av grafikkortet kommer bort? Hva skal det bety? Du laster ned 64bit drivere? Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 ja jeg laster ned drivere fra acer.com, men det funker ikke så bra. webcamera kommer også bort. men jeg har jo 32bitn og er det egentlig noen stor forskjell på 32bitn og 64 bitn? isåfall hva er forskjellen? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Man bruker ikke bensin på dieselbiler. Man bruker heller ikke 32bit drivere på 64bit operativsystem. Det vil ikke virke. Siden du har installert 64bit operativsystem, MÅ driverne være 64bit. Det er ingen forskjell i driverne, bare at 32bit ikke vil virke på OS som er 64bit og motsatt. Grunnen for at man velger 64bit OS, er at man da kan utnytte mer enn bare 3.3gb minne som er grensen på 32btt OS. Endret 1. mars 2010 av EivindS_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå