dj_vega Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei. Jeg har lyst å kjøpe meg Band Hero, men er usikker på hva jeg skal kjøpe av utstyr (Trommer, gitar og mikrofon) da det virker ut som det som er med i den "bundelen" er av svak kvalitet. Vertfall trommene: Guitarhero trommene virker mer massive: Eller er det bare meg? Har dere noen tips? Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Ble til at jeg bestilte Band hero bundle. 850kr hoss cdon.no Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Guitar Hero og Band Hero er utgitt av de samme folka, så trommene suger like mye Men man kjøper da ikke Guitar Hero spill for trommenes del vel? Er jo gitar som er fett Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Guitar Hero og Band Hero er utgitt av de samme folka, så trommene suger like mye Men man kjøper da ikke Guitar Hero spill for trommenes del vel? Er jo gitar som er fett Hehe, Både trommer og gitar er gøy synest jeg. Jeg gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå