Gå til innhold

xp2500 512 eller 640kb cache

Yan

Anbefalte innlegg

Ser på prisguiden at flere av beskrivelsene av xp2500 barton skriver 640kb cache mens andre skriver 512kb. Er det en virkelig forskjell her eller hva er grunnen.

Helst svar kjapt, for jeg skal bestille nå, og hadde tenkt å bestille fra komplett, men ser at de skriver 512kb og lurer derfor på om det har noe for seg å kjøpe fra en annen sjappe? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å advare deg siden du er ny på på forumet. Dette er hentet fra retningslinjene.

Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket.

Bumping er f.eks. å poste en gang til i sin egen tråd uten at noen har svart eller at det ikke kommer fram ny informasjon, slik som du har gjort her. :)

Tråden kan bli stengt når dette gjøres. Så du bør være forsiktig med det. :smile:

Uansett, barton kommer med 128KB L1 cache og 512KB L2 cache. Tilsammen er dette 640KB. M.a.o. noen legger sammen L1 og L2 cache. Verre er det ikke. :)

Mener at utgaven med 640KB har Barton-kjerne mens den andre har thoroughbred-kjerne.

Det er ikke riktig. T har 128KB L1 og 256KB L2.

Lenke til kommentar

Takk for det, var ikke klar over dette. Dvs hvorfor det står 512kb noen steder og 640kb andre. Heller ikke at jeg ikke kan svare på mitt eget innlegg hvis ingen andre har lagt inn svar. :oops:

Greit å ha noen som tar seg av oss nykomlinger :lol:

Ha ei gode pinsehelg!

Lenke til kommentar
Takk for det, var ikke klar over dette. Dvs hvorfor det står 512kb noen steder og 640kb andre.

Reklametriks?

Folk tror kanskje at 640kB cache er mer enn en 128+512kB cache?

Heller ikke at jeg ikke kan svare på mitt eget innlegg hvis ingen andre har lagt inn svar.  :oops:  

Greit å ha noen som tar seg av oss nykomlinger :lol:  

Ha ei gode pinsehelg!

vi bruker å være flinke til å si fra, det er våres lys i våres tragiske liv ;)

Velkommen til forumet og god helg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...