Nismo Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Heisann Jeg har RAID på hovedkortet mitt, men har aldri brukt det. Vet det går an å boote med disker som er koblet på RAID-kontroller. MEN: Støtter alle hovedkort som har RAID-kontroller booting fra RAID? (jeg skal kjøpe meg ny maskin...) Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Sett den til å boote i SCSI i BIOS`en.... Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Ja. Men støtter alle hovedkort som har RAID, at en booter fra de diskene som er tilkoblet RAID? Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Alle kort som har Highpoint sin kontroller kan boote fra den. Sjekk websidene til Promise om deres kontroller gjør det. Regner med det. http://www.highpoint-tech.com/ Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 promise sine kan boote fra raid.... har raid fra promise på HK`et................ Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Ja, alle hovedkort med integrert raidkontroller godtar boot fra raidkontroller. Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 På KG7-Raid velger du ATA100RAID som boot-enhet. I følge ABit skal man velge dette på alle tre enhetene - har ikke disker i raid foreløpig så jeg har ikke fått prøvd dette. KT7 regner jeg med fungerer ganske likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå