nordin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fikk en telefon av familien hjemme i Norge som har blitt tvunget over fra GET til Altibox på grunn av at borettslaget skiftet leverandør. De har nå både kabel-tv, inet og telefoni fra sistnevnte. Problemet er at de kun har én boks og dermed bare TV i stua. Før hadde vi også bare en slik dekoder, men med kabler og kontakter rundt omkring i huset fikk vi omsider TV til alle rom (litt færre kanaler enn på dekoderen). Er det noen som vet om det er mulig å dele signaler fra Altibox til andre TVer, eller MÅ vi kjøpe nye dekodere (80 kr per mnd) for å gjøre dette? Er ganske clueless her jeg sitter i utlandet, uten manualer og å kunne se boksen. Tips? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Må nok ha flere dekodere. Altibox kjører TV via IP, ikke tradisjonell kabel. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 OK. Ikke helt det svaret jeg hadde håpet på, men er ikke noe å gjøre med det. Vet du om det funker å kjøpe en LCD-skjerm og koble til via HDMI hvis jeg får en ny dekoder? Eller må man ha TV? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Så lenge skjermen støtter HDMI med alt det medfører, så burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Takker for hjelpa, MrLee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå