ÅdneD Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skypumper kan oppstå langt inne i fjorder, sannsynligvis på grunn av at vinden blir tvunget inn eller ut fjorden nær overflaten, mens det i høyden over fjorden og fjellene er en annen vindretning. I Hardangerfjorden oppstår det årlig skypumper i august-september, og da kan det gjerne stå flere på rekke og rad. Eg tok detta bilete på Laurdag; heilt ærleg syns eg det er eit av dei beste, om ikkje det beste bilete eg har tatt. Er det noko eg kunne gjort annleis og/eller betre? 1/160 | f/14.0 | 50 mm | 100 |D60 Kritikk av alle slag blir tatt imot med takk. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Liker dette veldig bra, røyken gjør at bilde ikke blir uinterresant + det passer veldig bra i B/W. Hvis det er noe jeg skal prike på er det trekvistene som stikker opp nederst til venster i bilde. Men alt i alt bra jobba Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Herlig bilde, men fjern de kvistene. Da blir det virkelig tidløst Lenke til kommentar
Thor_A Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Flotte kontraster, bildet gjør seg godt i svart/hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå