roesen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hallois Er på leting etter nye goggles på nett, noe som er litt skummelt da jeg har opplevd at flere briller presser så mye på nesa at jeg ikke får puste. Er det noen spesielle merker som gjør det bra på passform? God sikt er alpha omega i bakken, så gjerne et par glass som også gjør en god jobb når sola forsvinner. Budsjett: ca 1000,- Endret 1. mars 2010 av roesen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Kjører selv med Oakley Crowbar for tiden, og synes de er veldig komfortable! Kjører med oransje glass enda, men går over til svart straks Endret 5. mars 2010 av ing-cognito Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kjører selv med Oakley Crowbar for tiden, og synes de er veldig komfortable! Kjører med oransje glass enda, men går over til svart straks Hvor kan man få kjøpt disse til rimeligst pris? :-) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Om man leter litt, eBay! Jeg kjøpte mine på the-house Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå