Hightow3r Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Har begynt på Vertcal jump bible eller VJB spenst program. første dag i går. I enden av treningen var jeg helt utslitt i beina, og kjente det greit dagen etter ( idag) og. Jeg kjører programme som består av 7ulike plyro øvelser Mandag, onsdag og fredag. Da har jeg hvile dag tirsdag, torsdag, lørdag og søndag. Det Jeg lurer på er om jeg kan kjøre intervall øker på hvile dagene? Feks tirsdag og torsdag? Eller blir det for mye for føttene da det er hvile dag? for jeg vil ha bedre kondis og spenst x). Håper noen kan svare å hjelpe meg på veien ! Endret 2. mars 2010 av Don93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Har nå trent aktivt styrke trening i 1 år og skal i dag begynne på Vertical Jump Bible eller VJB spenst program. Der går det i starten mest i plyrometrics. Jeg skal da drive med 7 ulike plyro øvelser mandag, onsdag og fredag. Jeg ser at noen sier det er lurt å trene ren styrke til beina og for spenst, sån som knebøy, beinpress leggpress og lignende. Det jeg da lurer på om det går an å kjøre både knebøy feks i tilleg til de 7 plyro øvelsene? Blir det for mye kansje? Og på hviledagene som blir tirsdag, torsdag, lørdag og søndag, Kan jeg jogge på disse dagene? Jeg vil ha god kondisjon og spenst, eller skal jeg være helt fri for aktivitet i beina på hviledagene? håper noen som kan det svarer : ) takker på forhånd! Jeg skal ikke late som om jeg har peiling, men vil henvise til Olympiatoppen. Endret 2. mars 2010 av Slettet+4123456 Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Fant ikke noe svar der egentlig ; S Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå