nordvest Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg har en HTC Hero og i dag tenkte jeg at jeg skulle sjekke hvor store datamengder den lastet ned hvis den bare lå der ubrukt (dvs. uten surfing eller andre aktiviteter). Etter å ha la den ligge i omtrent 6 timer så har den til min overraskelse lastet ned omtrent 0,5 MB som er ganske mye på "ingenting"... Har slått av automatisk oppdateringer av vær-applikasjonen og andre jeg har kommet på/funnet innstillingen for. Er det noen som har noen formening om hvilken applikasjon eller lignende det er som gjør at det blir lastet ned såpass mye når den ikke er i aktiv bruk? Endret 3. mars 2010 av nordvest Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 FAcebook, twitter, e-mail? Nei til de to første tror jeg da jeg ikke har satt opp noen brukerkontoer el. for disse tjenestene. E-post bruker jeg en Gmail-app fra Google: Har ikke funnet noen innstilling for å søå av automatisk oppdateringer der, men den kontoen har i alle fall ikke mottatt noen meldinger i dag... Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 FAcebook, twitter, e-mail? Nei til de to første tror jeg da jeg ikke har satt opp noen brukerkontoer el. for disse tjenestene. E-post bruker jeg en Gmail-app fra Google: Har ikke funnet noen innstilling for å søå av automatisk oppdateringer der, men den kontoen har i alle fall ikke mottatt noen meldinger i dag... Fant ut av det... Måtte inn i datasynkroniseringsmenyen og skru av noe der samt at mobil nettverk skulle brukes til lokalisering i tillegg til GPS. Nå er alt så mye bedre!! Lenke til kommentar
nelsonzabala Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 FAcebook, twitter, e-mail? Nei til de to første tror jeg da jeg ikke har satt opp noen brukerkontoer el. for disse tjenestene. E-post bruker jeg en Gmail-app fra Google: Har ikke funnet noen innstilling for å søå av automatisk oppdateringer der, men den kontoen har i alle fall ikke mottatt noen meldinger i dag... Fant ut av det... Måtte inn i datasynkroniseringsmenyen og skru av noe der samt at mobil nettverk skulle brukes til lokalisering i tillegg til GPS. Nå er alt så mye bedre!! Kunne du skrive eksakt hva du gjorde så jeg kan også gøre det på mitt Hero. Takk Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Gå inn i datasynkronisering i menyen og skru av alt som heter automatisk oppdatering. Velg manuell istedet. Fikk ned tomgangsforbruket med sikkert 90% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå