thorsan Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei Har fått meg Vice City og merker at lyden er "ødelagt" alt for mye reverb i lyden, har prøvd alle innstillingene i selve spillet og bytta litt nforce drivere, men det hjalp ikke. Bruker innebygget lydkort og har 4.1 høytalere. Noen som har vært borti dette? Gjelder forøvrig noen andre spill også... Nå er det like før jeg krabber opp på loftet og hente SB Live kortet mitt... - Thorsan Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Nå er det like før jeg krabber opp på loftet og hente SB Live kortet mitt... Gjør det du Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 på hk'et til fattern(gammelt fra 99) er det en lydkilde i volumkontrollen som heter stereo wide som ga for mye reverb. hvis du harnoe lignende kan du disable det å prøve igjen :wink: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg hadde problemer med reverb på mitt Audigy-kort når jeg kjørte med EAX 3, etter at jeg byttet til DirectSound3D i innstillingene funker det som det skal. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Det kortet her er helt sykt da (nf7-s) Ligger i senga uten å røre pc'en plutselig vrenger alle sangene i winamp seg, cpu usage 100% lukker winamp starter på nytt alt fint i 10 minutter. Postet noe lignende engang og da skjedde det samme med winamp når jeg pakker ut store filer samtidig som jeg spiller mp3 alt vrenger seg. Går ut ifra at det er samme problemet som oppstår i Vice City, Bomber Fun, UT2003, Quake2, Generals... Er det noen her som har vært borti det samme, og vil problemene bli borte om jeg leter opp mitt gamle SB Live kort er det noe minus ved å bruke live kortet kon tra nforce2 saken? - Thorsan Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 SB Live kortet er mye bedre enn det innebygde. Bruker mindre system ressurser også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå