Bacchus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvis design er det "viktigste" , Så er Sony Ericsson X10 en god kombinasjon av design og specs... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 men det ser ut som at J-Core ikke bryr seg om specene, så derfor lurer jeg på hvorfor han vil ha en design tlf til 4k?!? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Først og fremst så skal det sies at bedømmelse av design er subjektivt. For det andre så er 600 Mhz plenty for en smart-telefon per dd. Ingenting å syte over. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 hva med nokia? Nokia N900 Nokia N97 mini Nokia N97 Lenke til kommentar
OLAf2 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 hva med nokia? Nokia N900 Nokia N97 mini Nokia N97 Har sett rundt om på forumet og det er mange som har hatt problemer med dei nevnte mobilane. Tenker eg venter til SE x10 og HTC Desire blir testa av amobil og den mobilen som kommer best ut ifra testane kjøper eg Dersom amobil finner store minuser med mobilane så venter eg til sommeren, men takk for alle forslag Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gikk for desire jeg for min del. Er så pass fornøyd med HTC Hero at en tilsvarende telefon bare mye raskere og med nyeste sense og android tror jeg blir det beste valget for min del:-) Får uansett solgt den til en fin pris igjen når det kommer til sommeren dersom jeg ønsker å bytte ut telefonen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå