Gå til innhold

Skal ha ny mobil i prisklassen 2000 - 5000

Mine utvalgte:  

33 stemmer

1. 1. Hva ville dere ha gjort?

• Kjøpt HTC Desire
    • Kjøpt SE Xperia X10
    • Kjøpt Iphone 3gs 16GB
      0
    • Kjøpt HTC HD2
    • Vente til sommeren

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte eg skulle kjøpe meg ny mobil i mars måned og trenger litt hjelp. Eg har eit budsjett på 2000 - 5000kr med abonnement.Viktig for meg:

-Mobilen må ha touch og/eller qwerty tastatur

-Eg må kunne koble meg opp til Internet

-Mobilen må være rask og hakke lite

-Den må ha bra lydkvalitet og ha ein bra mp3 spiller

-3.5 mini jack

-Brukbart kamera

-Må ha gode underholdnings alternativer

-Stilig design skader ikkje, men er heller ikkje nødvendig

Eg vurderer HTC HD2, HTC Desire, SE x10 og Iphone 3gs 16gb.

Alle forslag er velkomne!

Takker på forhånd :)

Endret av OLAf2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tvil. Gå for Desire :D

Kunne du ha foklart litt meir korfor du ville ha gått for desire og vil den dekke mine behov?

og Bacchus: wave ser veldig bra ut, men har helst lyst på android dersom eg skal gå for andre mobiler enn iphone.

Dersom eg skal gå for iphone, burde eg vente til sommeren og kjøpe den nye?

Endret av OLAf2
Lenke til kommentar

Er i samme situasjon som deg her, klarer rett og slett ikke å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal gå for.

Jeg står i hovedsak mellom desire og x10, og har i grunn slått fra meg iPhone.

Skal jeg ha windows tlf så vil jeg vente til windows 7, og skal jeg ha iPhone vil jeg vente til sommeren, noe som er altfor lenge. Og som vanlig bli det vel noen mnd ventetid for å få tak i en ny iPhone.

Men htc og sens kjenner jeg godt i fra hero, så har lyst å prøve en x10 før jeg bestemmer meg for ny telefon.

Lenke til kommentar

det er jo kun htc desire du får for under 4k ut av de der.

Beklager har skreve feil, har eit budsjettet på 2000 - 5000 og alle dei mobilane kosta vel litt i underkant av det.

Svortevik: Syns og det blir lenge å vente til sommeren på ny telefon, men dersom det lønner seg å vente så gjer eg det.

Dersom eg ikkje kommer til vente, så blir valget mellom HTC Desire og SE x10. Begge mobilane ser veldig spennades ut, men SE x10 passer vel kanskje litt bedre til min bruk, men så kommer jo den med android 1.6 som er dårligare enn android 2.1?

alt + F4: Etter å ha lest litt rundt om på forumet er Iphone 3gs 16gb utelukka sida det snart kjem ny og at den mangler ting som multitasking, har eit svakt kamera og som du seier, alle har den.

Burde eg vente til sommaren eller burde eg gå for HTC Desire/SE x10?

Lenke til kommentar

Beklager har skreve feil, har eit budsjettet på 2000 - 5000 og alle dei mobilane kosta vel litt i underkant av det.

Svortevik: Syns og det blir lenge å vente til sommeren på ny telefon, men dersom det lønner seg å vente så gjer eg det.

Dersom eg ikkje kommer til vente, så blir valget mellom HTC Desire og SE x10. Begge mobilane ser veldig spennades ut, men SE x10 passer vel kanskje litt bedre til min bruk, men så kommer jo den med android 1.6 som er dårligare enn android 2.1?

alt + F4: Etter å ha lest litt rundt om på forumet er Iphone 3gs 16gb utelukka sida det snart kjem ny og at den mangler ting som multitasking, har eit svakt kamera og som du seier, alle har den.

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

ok,vi har forstått det du trenger ikke å skrive den samme 3 ganger.

jeg ville valgt htc desire,men det er bare x10 som har et bra kamera ut av de. htc har som regel dårlige kameraer i sine telefoner, uansett hvor mange MP de putter inn.

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Har tydeligvis skjedd en bugg. Viss du ser på tidspunktet så er alle kl 1100..Er ny her \og veit ikkje heilt korleis eg fjerner innlegg.

du kan ikke fjerne innlegg. en moderator må fjerne det

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

htc desire er mye bedre.

htc legend vs htc desire

htc desire kommer bedre ut.

mer pixler i skjermen,større skjerm, mere ram, bedre prossesor,bedre batteri og mye mer.

Vel, det er ikke alle som MÅ/TRENGER ha det beste spesifikasjonsmessig. Legend er dessuten 10 ganger penere designmessig enn Desire, og det må jo telle for litt. Alu-unibody, yes please.

Lenke til kommentar

htc desire er mye bedre.

htc legend vs htc desire

mer pixler i skjermen,større skjerm, mere ram, bedre prossesor,bedre batteri og mye mer.

Vel, det er ikke alle som MÅ/TRENGER ha det beste spesifikasjonsmessig. Legend er dessuten 10 ganger penere designmessig enn Desire, og det må jo telle for litt. Alu-unibody, yes please.

ja,men når du betaler 4k for en telfon så bryr du deg om den har bra spec, hvis du ikke bryr deg om det. så kan du like godt kjøpe deg en telfon til 1k-2k med touch. f.eks samsung corby o.l

Lenke til kommentar

htc desire er mye bedre.

htc legend vs htc desire

ja,men når du betaler 4k for en telfon så bryr du deg om den har bra spec, hvis du ikke bryr deg om det. så kan du like godt kjøpe deg en telfon til 1k-2k med touch. f.eks samsung corby o.l

Utifra hva du skriver impliseres det at Legend er dårlig specca mtp. pris, noe jeg er uenig i. Selv om den muligens er dårligere enn Desire i så måte, mener jeg den tar det lett igjen på design/sammensetning. Vi er vel bare uenige i smaksveien når det kommer til hvilken av disse som er å foretrekke. :)

Lenke til kommentar

htc desire er mye bedre.

htc legend vs htc desire

Utifra hva du skriver impliseres det at Legend er dårlig specca mtp. pris, noe jeg er uenig i. Selv om den muligens er dårligere enn Desire i så måte, mener jeg den tar det lett igjen på design/sammensetning. Vi er vel bare uenige i smaksveien når det kommer til hvilken av disse som er å foretrekke. :)

hvis du vil ha en design telefon kjøp en LG eller Samsung, ikke en htc til 4k, som du ikke bryr deg om den har bra spec eller ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...