kjelldell Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 GF2+14mm - det samme som jeg endte opp med det. Jeg synes resultatene er rimelig like, enten jeg bruker LR eller ASP; og arbeidsflyten i ASP er bedre enn LR. Men ikke bedre nok til at jeg orker å vente på at Corel skal komme med en nyere versjon. Jeg også.. Men tror ikke jeg tør installere LR på dagens PC, bør oppgradere først. Eller er den kanskje ikke så kravstor? PS Elements 9 går brukbart, men Premiere Elements er helt sirup. Har ikke kommet skikkelig inn i Aftershot enda, men så da lovende ut. Har den foreløpig på jobbmaskinen som er ganske ny, der funker den kjempebra. Men går nok over til LR når PC'en er oppgradert ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Hva er spesifikasjonene til den trege PC'en? LR 3.6 surrer jevnt og trutt på en AMD E-450 basert laptop med 2GB disk og 5400RPM snurredisk. ASP er mer trivelig; det stemmer - men LR 3.6 oppfører seg bedre enn ACDSee Pro som sliter der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Og akkurat når det er som svartest; så dukker det opp et lys fra intet. Det ser ut som om AfterShot er fortsatt i live. En beta for 1.1. er ute nå. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Håper det er støtte for Fujifilm X10 snart, kun støtte for X100 på den jeg har nå. Har så vidt begynt å skjønne SilkyPix, men hadde vært fordel å kunne bruke AfterShot på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå