Bruno Mars Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tenkte jeg skulle handle inn en slags strikkegenser. Nesten litt sent på året men men. Her er noen alternativer jeg har funnet. Hva syntes dere? Post gjerne flere. Nr 1 Nr 2 Nr 3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Den fra Ben Sherman så absolutt best ut av de tre du postet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Enig med Henrik C, selv om jeg ikke er helt fan av det mønsteret tbh. Hva med noe sånt fra Reiss ellers har Hansen & Jacob flere fine her Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Den fra Ben Sherman var grei, de to andre var fryktelige. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Øh, hva skjer med like avatarer da? Likte ikke den fra Reiss. Det jeg egentlig har sett etter er en som er kremhvit med v- hals, men jeg har ikke funnet noe på nettet enda. Noen som vet om en. Ellers så er dette et alternativ. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg likte den første du postet, den andre var grusom, den tredje var ok igjen og jeg syns ikke noe særlig om den fjerde, syns mønsteret over skulderen så dårlig ut på den.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Okey, men er det noen som greier å finne en slik en; Det jeg egentlig har sett etter er en som er kremhvit med v- hals, men jeg har ikke funnet noe på nettet enda. Noen som vet om en? Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nei desverre, men de har/hadde en som er VELDIG lik den første linken din på H&M Billig og. typ 300kr Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå