Gå til innhold

Nokia E71 (S60) og epost, ny klient fungerer dårlig

Anbefalte innlegg

Jeg har nå "oppgradert" til nokia messagning på min E71, og må si jeg er absolutt ikke fornøyd.

Først var jeg fornøyd, og selve epostklienten er bedre til å lese / skrive med men der stopper også begeistringen.

• Den vil ikke synkronisere min jobbepost automatisk på noen fornuftig måte, imap er satt opp og alt fungerer når jeg trykker på "synkroniser", men å få den til å hente ned nye meldinger hvert 15. minutt er bare å glemme. Under sync står det alle dager, fra 07-23, sync under roam (så lenge jeg er i norge) og send og motta snarest, men ingen ting skjer før jeg trykker på sync, og da syncer den en gang.
  • Den vil bare ta meldinger fra den siste måneden, om jeg går inn på valget i menyen for å endre det får jeg beskjed om at det ikke kan endres. Ganske irriterende når jeg i mappen "reise" har liggende div. flybestillinger og annet jeg ofte gjør over 1 mnd før reise, og som jeg trenger å ha tilgjengelig på mobilen
  • Etter oppdatering av software går det ikke ann å legge til nye adresser i den gamle klienten lengere, jeg får endret den ene jeg har, men om jeg prøver å gå på "Ny postboks" i den gamle klienten fyres automatisk den nye opp, om jeg prøver å avinstallere den nye klienten så kommer jeg til en side for å laste den ned igjen om jeg prøver å legge til fler.

Føler meg egentlig litt sviktet her, og særlig det at jeg ikke lengere får lagt til nye kontoer i den gamle klienten, som til tross for at den har et noe dårlig brukergrensesnitt har fungert perfekt i over ett år, med oppdatering av postpost hvert 15 minutt.

Er det noen andre som har opplevd tillsvarende frustrasjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...