Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått virus, og Spybot Search and Destroy popper opp med meldinger som dette hele tiden:

25f0dgp.jpg

AVG kommer også opp med noen meldinger som "You have been infected" osv..

Her er resultatene fra avg scan:

"C:\Documents and Settings\Petter\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\QNOD8P4N\dwqefqw7[2].exe";"Trojan horse Dropper.Generic.BTCY"

"C:\Documents and Settings\Petter\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\QNOD8P4N\fvgrwegrwe5[1].exe";"Trojan horse Dropper.Generic.BTCY"

var flere før men jeg har prøvd å få bort en del.. har også gått inn i temporary internet files og slettet alt innholdet.. Merker at internett går treigt og dataen henger seg opp ofte..

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få bort viruset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det kommet opp et annet problem.. Jeg fant ut at viruset kom fra filer i "Temp" mappa.. Jeg sletta filene, men senere kom det bare opp nye... Senere skulle jeg starte pcen i sikkermodus og kjøre en virus scan.. Men jeg fikk ikke logget på i det hele tatt.. Da jeg trykker på brukeren min og skal logge på, logger den bare av igjen med en gang.. Nå kommer jeg ikke inn på pcen i det hele tatt :s

Lenke til kommentar

Kommer du ikke inn i sikkerhetsmodus heller?

Det er bedere om du hadde fulgt veiledningen Submit linker til.

Det var først i sikkermodus det hendte.. Jeg skal prøve mer når jeg kommer hjem i morra tdlig :)

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar

Hvis du "gir opp" så kan du bare sette inn windows plata og innstaler den på vanelig måte men når du skal velge hvilken disk du skal innstalere på å velg og formater den disken windows er på :)

Har tenkt på det, men har ikke cdene tilgjengelige akkurat nå. Men, hvis jeg låner windows 7 64 bit cdene til en kamerat, (jeg har windows xp 32 bit atm), så kan jeg vel bruke de?.. Bare formatere og samtidig instalere ny windows. Har lenget etter 64 bit versjonen uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...