DeadMan699 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 hvordan kan jeg få med att IP adressen til de som registerer seg på spille mitt sender blir med på E-posten hvordan kan adimistrator logg in... hvordan kan jeg at alle kan registrer seg gratis hvordan kan jeg gjøre at når de registere seg spille hvordan kan de få en melding på e-mail Hjelp.. eller ta kontakt med meg [email protected] Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Lær deg PHP, så blir det lettere. Tviler på at noen vil hjelpe deg med alt det der gratis. Lenke til kommentar
DeadMan699 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Men hvordan kan jeg lære meg php Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 http://www.w3schools.com/php/default.asp Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Gå på biblioteket eller i bokhandleren og finn en bok om html, webutvikling og/eller php. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Boken Webprogrammering i PHP hjalp meg svært mye, og anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå