........ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei, skal ha ny telefon, for den gamle er øydelagt og håper noken kan hjelpe meg:) Har lyst på Sony Ericsson, walkman med rundt 3,2 megapixler kamera. Prisklasse rundt 2000, gjerne skyvetelefon. Har sett på W595 og W890i og de er helt greie, men er det noken andre som er bedre? Trenger svar fort:) Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei! Har hatt en w890 selv og den hadde enkelte problemer med software. Sendte den inn, men det ble ikke no bedre. Noen erfraing med w595 har jeg ikke. Du kan jo ev. ta en titt på denne? http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w715/68933 ..en fordel her er at den har Wi-fi som gjør at du enkelt og gratis kan koble deg til ditt trådløse nettverk. Har nå en w995, men den er en del dyrere. Lenke til kommentar
........ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Ok,takk for svaret:) Takk for linken, den trur eg skal kjøpe:) Såg på W995 eg og, men den var litt dyr.. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Flott! Jeg håper du blir fornøyd med denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå