Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når kan man si at man elsker noen?

Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt17

Har blitt sammen med en utrolig herlig jente. har holdt på å styra i lange tider og vi kjenner værandre svært godt.

MEN noe jeg lurer på er når det "passer" og begynne å si at jeg elsker henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Nå meiner jeg at et par burde vært sammen i minst 1år før de ordene kommer inn i bilde.

Og at dama skal si det først, siden det er jo ganske å "femi" å si det.

JEG personlig har aldri, og kommer aldri, til å si det først i et forhold. Men etter det har blitt sakt kan jeg godt det.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Og at dama skal si det først, siden det er jo ganske å "femi" å si det.

Det som virkelig er femi er å si at det er femi å si det først. Nei, man skal si det når man føler det naturlig. Selv har jeg aldri sagt det til en levende sjel. Har sagt "jeg er glad i deg" tidligere, men aldri det ordet vi her diskuterer.

Lenke til kommentar

Om man er redd for å si det fordi man syns det er "femi" så bør man kanskje vurdere om forholdet er noe bra. For da har man ikke turt å være seg selv.

Det er det som er meg. Jeg er ikke en person som sier det. Folk er forskjellige.

Og i min meining så er det femi at en gutt skal si det først.

Ikke glem at det er vi menn som skal be dama om å gifte oss. Det er en mye sterkere handling enn "elsker deg".

"Jeg elsker deg" er et missbrukt ord. Etter et par har sakt det blir den brukt konstant. Når dere skal legge på telefonen "Elsker deg", når dere skal sove om natten, osv osv.

Til slutt har ikke ordet noe meining, men heller blir en rutine å si. Ei av eksene mine sa "Elsker deg" til meg samme kvelden hu var utro....det var etter det at jeg bestemte meg å aldri slenge ut "Jeg elsker deg" helt uten videre, og ivertfall ikke først.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

"Jeg elsker deg" er et missbrukt ord. Etter et par har sakt det blir den brukt konstant. Når dere skal legge på telefonen "Elsker deg", når dere skal sove om natten, osv osv.

Til slutt har ikke ordet noe meining, men heller blir en rutine å si. Ei av eksene mine sa "Elsker deg" til meg samme kvelden hu var utro....det var etter det at jeg bestemte meg å aldri slenge ut "Jeg elsker deg" helt uten videre, og ivertfall ikke først.

Det du nevner der er svært gode grunner for å ikke misbruke den frasen, og at du vil kvie deg for å si det til noen uten å være helt sikker. Det er et ganske sterkt uttrykk. Som sagt, jeg har aldri sagt det til en levende sjel. Men det er noe helt annet enn å ikke ville si det fordi det er "femi". De som mener det er femi å bruke frasen selv når det er "riktig" å si det til noen, det er de som virkelig er femi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...