propellen Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Spesifikasjoner: Processor: Intel® Pentium® 4 Processor 2.0GHz Memory: 256MB DDR SDRAM Hard Disk: 30GB Ultra ATA hard disk Floppy Disk: Integrated 1.44MB 3.5" floppy diskette disk Optical Drive: Integrated 24x/10x/24x CD-RW / 8x DVD combo Expansion Slots: One type II, or one type III PC Card Slot External Ports: (2) USB, IEEE 1394 (FireWire), VGA and Parallel Operativsystem: Microsoft® Windows® XP Home Edition engelsk Medfølgende Software: Microsoft® Works Suite 2003 - Including Microsoft® Word and Encarta AntiVirus Software: Norton AntiVirus 90 dagers introduksjons tilbud Screen: 15" XGA TFT Active Matrix Video: ATI Mobility Radeon w/ 32MB DDR Video Memory Tastatur og mus: Full-størrels tastatur og EZ Pad® Pointing Device Multimedia Package: Integrert lyd og stereo høytalere, headphone/speaker jack, line-in, line-out and mic jacks Battery: Lithium ion battery with AC pack Modem: Integrated V.92 56K Modem Network Adapter: Integrated 10/100 Ethernet Bæreveske: Sort myk http://www.gateway.com/home/prod/hm_400ss_...roddetail.shtml -------------------------------------------- Er det noen som har erfariger med denne? burde jeg slå til for 9000,- for en ubrukt en? :oops: Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ser lekker ut, men har ikke testet maskinen så jeg kan uttale meg. Lenke til kommentar
propellen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 jeg slo til på denne. 8000 kr fikk jeg den for. bommkjøp? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Vet ikke noe om maskinen men ser ut som om du har fått mye for pengene.. Ingen toppspecs, men Mobile CPU til den prisen virker jo bra! Lenke til kommentar
propellen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Mitt formål med en laptop er å gjøre skolearbeid, mp3 og filmer. Blir nok ikke så mye spilling. Jeg har pratet med endel data "kyndige" folk som mener jeg har gjort et godt kjøp. MEN det som er ufint er at laptoppen er kjøpt i New York i april og hvis det skjer noe galt med den så må jeg sende den over til sverige(nærmeste plassen Gateway har fillial), men jeg lurer faktisk på om ikke Gateway dekker fraktkostnader også!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå