Gå til innhold

Camp Refugee

j0rgen^^

Anbefalte innlegg

Heisann, til helga skal jeg være med på Camp Refugee. Så da lurte jeg på om det er noen andre her på forumet som har hvert med på det før? Og har erfaring eller tips de vil dele? Hør f.eks hørt at det gjelder å være en smart spiller, og leve seg virkelig inn i situasjonen osv. Prøve og bestikke "lederne på postene" eller noe.. Aner ikke helt, men. Takker for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Høhø, åssen synes du det ble? Jeg var personlig spilleder under hele dette rollespillet du var med på i helgen. Dere slapp det meste av det "harde", fordi dere skulle egentlig løpe i nesten 5 km etter FN-leiren, men tiden ble svært knapp pga. de to gruppene som gikk seg bort på skytebanen til forsvaret/panserbataljonen.

Lenge siden jeg har hvert online, så kommer et svar nå.

Jeg synes det var ganske bra opplegg, fikk en helt annen synsvinkel på hvordan flyktninger har det, i forhold til det jeg hadde før campen. Men som du sa, de som rota seg vekk ødela vel litt for spillet i å med at jeg ikke ble noe særlig sliten av det, bare veldig kald når vi lå på presending ute på den plassen.

Men fin fint opplegg :)

Lenke til kommentar

Digget Camp Refugee da jeg var med for noen år siden. Genialt opplegg med å stappe 25 kidz inn på et minirom første natten, alle spiser masse godteri, sover ikke en dritt og har det morro. Angret dagen etter, for å si det sånn. Helt jævlig fysisk, men psykisk var det dritmorro, fikk masse nye venner og koste meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...