-Just-Me- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tror jeg ville laget ordentlig piggsveis og latt dem sikte på sveisen mens jeg hadde bedt til gud om at dem ikke ska treffe meg i panna.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 I drøvelen Så slipper jeg å tenke på hva som gjør vondt og ikke Kult svar. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Har folk problemer med å forstå hva som er overkroppen? Verket håret på hodet, drøvelen eller huden på albuen er på overkroppen. Edit: Med mindre man er veldig rart konstruert. Endret 7. mars 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har folk problemer med å forstå hva som er overkroppen? Vi har visst det Men okey da, hadde nok valgt skuldra slik at den forhåpentligvis hadde gått igjennom som nevnt tidligere Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er begrenset på hvor mange deler overkroppen har. Vi må nesten få si litt andre kroppsdeler for at tråden skal bli interessant. Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Det er begrenset på hvor mange deler overkroppen har. Vi må nesten få si litt andre kroppsdeler for at tråden skal bli interessant. Hehe, joda, men tanken bak det hele er at om jeg hadde sagt hvor som helst på kroppen, ville vel de fleste valgt tærne eller et sted i fot-partiet, tenker jeg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Eller i spissen av en veldig lang negl. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Eller i spissen av en veldig lang negl. Er det ikke sånn at hvis de blir veldig lange så føler du veldig godt i de? Mener å huske at hun eller han derre med de lengste neglene i verden ikke kan klippe de av elns :| Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 i skulderen, over hjertet, under skulderbladet. Du skades ikke på noen annen måte en at du får et hull gjennom. + smerte. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Eller i spissen av en veldig lang negl. Er det ikke sånn at hvis de blir veldig lange så føler du veldig godt i de? Mener å huske at hun eller han derre med de lengste neglene i verden ikke kan klippe de av elns :| Vi har jo ikke nerver eller noe i neglene, så det stemmer vel ikke? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er nerver i "neglfestet" og jo lenger neglene blir, jo lenger ut vokser nervene. Det er ihvertfall slik hos dyr, om det er slik med mennesker også aner jeg ikke. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 ^Det visste jeg ikke. Prøvde å google litt ang. det men fant ikke noe konkret. Var nå ei dame (tror jeg) med lange negler som klipte de av og solgte de Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Var nå ei dame (tror jeg) med lange negler som klipte de av og solgte de What the hell :--| Hvem kjøper sånt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Folk som er sykere enn meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Folk som er sykere enn meg. …finnes ikke… Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Eller i spissen av en veldig lang negl. Er det ikke sånn at hvis de blir veldig lange så føler du veldig godt i de? Mener å huske at hun eller han derre med de lengste neglene i verden ikke kan klippe de av elns :| Eg veit ikkje om det er likedann med menneskje, men viss ein ikkje klipper klørne til bikkjer, vil nervane gå lengre ut. Det vil gjere det vondare for bikkja når ein då skal klippe klørne, men nervane vil trekkje seg inn att. Viss eg måtte velje eit sted på overkroppen, ville eg velje høgrehanda. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 ^WAIT WHAT?! Høyrehanda? Håper virkelig at du er venstrehendt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg er venstrehendt. Høyrehånda mi er nesten ubrukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå