Beges Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Huden ved albuen. Damn you! Det er jo det selvsagte svaret! Må være ganske point blank, da. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Må si som sagt ovenfor, gjennom kinnet. Har allerede klart kunststykket å få tredd en pil (som i pil-og-bue) gjennom kinnet, var ikke veldig vondt. Pent arr ble det også Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Litt vanskelig å treffe,men blindtarmen må vel være ypperlig Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 "sideflesket" som jeg ikke har ettersom jeg veier lite. Men liksom, noen Cm ved siden av leveren. Slik at den ikke treffer noen organer, bein og viktige årer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Huden ved albuen. TS skrev overkroppen. Ikke ekstremiteter Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Huden ved albuen. +1 Men om noe annet sted. Gjennom hånden. Hadde ikke mistet den, hadde gjort jævla vondt, men hadde fort blir fiksa på Haukeland. Endret 1. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er det nå noen i tråden skal gå rundt og skyte alle sammen hvor de ba om det, for å se om de får andre tanker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hmm, god idé. Jeg melder meg frivillig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 skal vi se... hva var nummeret til purken igjen... Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sideflesket på magen Ja, så slipper du ødelegge ledd eller viktige organer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sideflesket på magen Ja, så slipper du ødelegge ledd eller viktige organer Siden jeg har nok av det, så slenger jeg meg på den der. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 I mellom skuldra og brystet, der hvor det føles ganske beinfritt. Vil du ikke da ( Høyst sannsynlig. ) ødelegge Axillary eller Innominate-pulsårene ? Mao. da dø relativt fort. Hvis det er sant, så tror jeg jeg ombestemmer meg. Lenke til kommentar
kans Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 tissefanten trenger den ikke uansett. Den er vel litt vanskelig og treffe og er den ikke?? Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 gjennom øret.. folk tar jo sånn plugs/tunnels ved hjelp av nål med hull i og presser ut kjøttdelen. men øret er kanskje ikke med i "leken"? om så, hadde jeg kanskje tatt bicepsen... gjør nok jævlig vondt, men også det stedet hvor kroppen fikser seg igjen. eller tar jeg grådig feil? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Dersom scenariet er at man hiver seg foran den man er glad i for å ta kulen, og kulen må treffe overkroppen, så må jeg forsøke å få den i skulderpartiet eller eventuelt få til et lungeskudd. Da kan jeg fremdeles klare å gjøre motstand. Kan selvfølgelig ta den andre plasser også, men da risikerer jeg å dø etter kort tid eller å bli handlingslammet. Dør jeg er jeg jo uansett harmløs, men man kan jo få kula i ryggraden, og da faller man sammen som en potetsekk og kan kun beskue hva angriper gjør. Endret 4. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 lungeskudd klare å gjøre motstand. Har du någon gång råka ut för att din lunga kollapsat? Nej. Trodde inte det. Du lär knappast kunna göra motstånd med bara en lunga (varaw en blöder ymnigt). Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 lungeskudd klare å gjøre motstand. Har du någon gång råka ut för att din lunga kollapsat? Nej. Trodde inte det. Du lär knappast kunna göra motstånd med bara en lunga (varaw en blöder ymnigt). Nja, du kan vel klare å gi motstand med en lunge, ikke lenge, men du takler de få sekunder som trengs. Man har på dette tidspunktet også adrenalin til tusen som gjør deg i stand til å løfte lastebiler om det var det du måtte gjøre. Du har en lunge til overs, så man kan overleve med det. Dersom begge lungene punkterte, da ligger du dårlig an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå