Beges Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Det kjøttfulle partiet mellom tommel og pekefinger! Endret 1. mars 2010 av Beges Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 tissefanten trenger den ikke uansett. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Panna, definitivt panna. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan kan folk ikke få med seg "i overkroppen"-delen av innlegget til trådstarter. Altså tells ikke låret, rumpa eller foten. Jeg ville nok valgt å bli skutt gjennom hånda så lenge det ikke var for grovt kaliber. Ellers er nok armen og skuldra beste valg. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Inn munnen og ut kinne. Slik som på Fight Club. Vill du ha ett hull i kinnet? Hvorfor ikke beinet eller hånden? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ville blitt skutt i lillefingeren. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Med unntak av handa: Magen, venstre side mot midten. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 I mellom skuldra og brystet, der hvor det føles ganske beinfritt. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ville blitt skutt i lillefingeren. +1 Helst lengst utpå så jeg ikke ville mistet hele. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 men, regnes lillefinger fom overkroppen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 men, regnes lillefinger fom overkroppen? Nei. Lillefingeren er en ekstremitet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg ville bøyd meg bakover og spyttet på kulen i det den suste forbi. For... det regnes som å "bli truffet i overkroppen", right...? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hvis det var garantier for ingen varige skader ville jeg blitt skutt frivillig fordi det er tøft. "Oi, hvordan fikk du arret der?" "Ble skutt." " " Endret 1. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvis det var garantier for ingen varige skader ville jeg blitt skutt frivillig fordi det er tøft. "Oi, hvordan fikk du arret der?" "Ble skutt." " " Sjukt enig! " hehe nå skal du høre lille gutt, i gamledager- da var det tøft da, jeg ble tilogmed skutt av en sjuk jævel" Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) I mellom skuldra og brystet, der hvor det føles ganske beinfritt. Vil du ikke da ( Høyst sannsynlig. ) ødelegge Axillary eller Innominate-pulsårene ? Mao. da dø relativt fort. Endret 1. mars 2010 av Vizla Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Rumpa! Er vel ingenting viktig der? Har du rumpa på overkroppen? Jeg tror du ser rar ut, jeg Ellers ville jeg nok valgt skuldra. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ventre lunge. Da må jeg være litt tøff og si høyre lunge. Har jo 2 uansett. Men da ryker jo krise-reservekapitalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå