ElizabethFina Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vet ikke om dette kan kvalifiseres til å være filosofi, men ofte tenker jeg på denne typen ting. Om jeg skulle havne i en situasjon hvor jeg for eksempel måtte bli skutt et valgfritt sted på overkroppen for å redde noen jeg er glad i, hvor skulle det vært? Jeg for min del ville vel kanskje tatt skuldra, føler bare at det ville være det minst smertefulle av en eller annen grunn. Så for å oppsummere: Om du MÅTTE bli skutt et sted på overkroppen, hvor ville du blitt skutt og hvorfor? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Skulder, ingen viktige organer der. Endret 1. mars 2010 av Vegiboy Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skulder, ingen viktige organer der. Nerver MASSE nerver Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skulder, ingen viktige organer der. Nerver MASSE nerver + Bein, sener og knoker. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Viss man blir skutt i skulderen, vil nok skuddet gå igjennom. Og du vil nok ikke kjenne så veldig mye smerte da tror jeg. Tror armen går i sjokk. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skuldra er nok et fint valg. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan risikere å ødelegge skulderleddet for godt da? Er ikke gøy å ha en halvtbevegelig arm. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Låret! EDIT: Faen. Vel, da aner jeg ikke. Endret 1. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Låret! Au? Du har jo en ganske viktig blodåre i låret (hørtes dumt ut, men er det ikke sant? ) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 En av de største i kroppen? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Øre (altså, ikke inn, men på øret). Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kanskje øret, men det vil vel bli utrolig stygt etterpå. Det er jo så synlig også Kommer ann på hvor gammel jeg er osv.. Kommer også ann på våpenet som blir brukt Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 I venstre lillefinger, om det kvalifiseres som en del av overkroppen (armene henger jo på overkroppen) ...Helst skulle jeg unngått å bli skutt da, hehe;) Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 I drøvelen Så slipper jeg å tenke på hva som gjør vondt og ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tror jeg må gå for fot jeg.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Inn munnen og ut kinne. Slik som på Fight Club. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Huet! (bare med vannpistol bra brio) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Rumpa! Er vel ingenting viktig der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå