fjarle Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Cell Cease blokkerer mobilen ved 8km/t. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Dette betyr at telefonen også vil gå i lås dersom det er noen andre som kjører, eller dersom man befinner seg på bussen. En såpass uintelligent applikasjon tror jeg vil bli en dundrende fiasko. Og ikke minst: Hvem gidder å installere dette selv? Og betale 35 dollar (~208 kr) for det? Nei, folk må klare å ha såpass selvkontroll at de lar være å ta telefonen når de kjører. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Dummeste applikasjonen jeg har lest om på lenge. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Dette betyr at telefonen også vil gå i lås dersom det er noen andre som kjører, eller dersom man befinner seg på bussen. En såpass uintelligent applikasjon tror jeg vil bli en dundrende fiasko. Og ikke minst: Hvem gidder å installere dette selv? Og betale 35 dollar (~208 kr) for det? Nei, folk må klare å ha såpass selvkontroll at de lar være å ta klarer å snakke i telefonen når de kjører. Fixed it Endret 1. mars 2010 av Babelfisken Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Man kan vel strengt tatt bare løpe etter bussen for å låse telefonen. Men konseptet er kanskje en god løsning selv om utførelsen er diskutabel.. Lenke til kommentar
hpndt Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Folk ser jo ut til å gi faen i dette. Og det er jo ikke de som prater når de kjører som vil innstallere slikt... Dette er like tankeløst som å foreslå venstreblinking i rundkjøringer fordi folk ikke er flinke nok til å blinke til høyre når de skal ut. Selv har jeg en blåtannbilradio, en løsning som fungerer optimalt. (Nexus One og Becker Grand Prix) Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Denne funskjonen burde jo heller være bygd inn i bilen. Kjørte man fortere enn 8km satt en jammer igang på 900 og 1800MHz. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Med andre ord: Hvis gasspedalen på Toyotaen henger seg opp så kan hverken sjåføren eller passasjerene ringe 113 før det smeller. Bilene foran og bak vil også være sperret fra mobilbruk, samt at alle som går på fortauet vil miste forbindelsen i det man kjører forbi. Jadda Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Mest ubrukelige oppfinnelsen jeg har hørt om på lenge. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mest ubrukelige oppfinnelsen jeg har hørt om på lenge. Vil ikke si det, men er ikke en veldig nyttig oppfinnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg