Gjest Kondommannen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei, jeg og kjæresten min har ofte sex uten kondom, men trer på en i god tid før jeg kommer. Er det mulig at hun blir gravid selvom jeg ikke kommer? Har hørt om noe som ble kalt "før-kom", er det noe å passe seg for? Lenke til kommentar
Gjest Kondommannen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei, jeg og kjæresten min har ofte sex uten kondom, men trer på en i god tid før jeg kommer. Er det mulig at hun blir gravid selvom jeg ikke kommer? Har hørt om noe som ble kalt "før-kom", er det noe å passe seg for? Mente selvfølgelig gravid i tittelen. Lenke til kommentar
colaman Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Så lenge dere ikke bruker kondom og hun ikke bruker piller eller andre sæd drepende midler så er muligheten der. Bruk kondom eller andre midler for og være sikker du... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tja, såvidt jeg veit så kan det skvette ut soldater når som helst, og ikke bare når du kommer/får orgasme:p Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Rent teknisk så kommer strengt tatt sædstrømen før orgasmen! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja, hun kan bli gravid selv om du ikke kommer i henne. Ikke hopp av i svingen om dere ikke kunne tenkt dere en graviditet. Jeg regner her med at dere ikke bruker annen form for prevansjon. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 "Hoppe av i svingen" anbefales så absolutt ikke. Det er en særdeles stor fare for at hun kan bli gravid. Lenke til kommentar
Gjest Kondommannen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 så vi burde ikke starte uten kondom, og så ta den på underveis i god til før jeg kommer? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nei, det er en veldig dårlig idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg