DaRe_deVIl Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har ett asus a7v8x hk med sapphire radeon 9700 non pro...har hørt at det passer dårlig sammen fordi hk-et sliter på agp 8x så jeg har tenkt og sette den ned til 4 x vil jeg merke noen stor ytelsesforskjell.. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har ett asus a7v8x hk med sapphire radeon 9700 non pro...har hørt at det passer dårlig sammen fordi hk-et sliter på agp 8x så jeg har tenkt og sette den ned til 4 x vil jeg merke noen stor ytelsesforskjell.. Så noen tester av det... Hvis jeg husker rett er det litt forskjell, men tror ikke i teorien det har noe å si.. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Det beste er å bruke Microsoft sine agp drivere og ikke VIA sine på det HK'et der! Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg fant ikke noen microsoft chipsett drivere har du en URL... :oops: ...Også lurer jeg på om det er noen som har samme kombinasjonen som meg jeg har føgende system ASUS A7V8X Sapphire Radeon 9700 nonpro Twinmos m/winbond 512 mb minne 333 mhz AMD Barton 2500 XP+ Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 De driverene følger med WinXP... Høyre klikk Min datamaskin og velg egenskaper Velg så maskinvare ----> enhetsbehandling Under systemenheter finner du cpu til agp bro eller noe i den dur dobbeltklikk på denne...velg driver....oppdater driver Velg instalere fra en liste eller bestemt plassering og trykk neste Velg så ikke søk... SÅ velger du en av de driverene som IKKE kommer fra VIA... (Feks. PCI til PCI-bro) Men har du problemer med oppsettet ditt da? Kaptein_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå