bjornawarjar Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Meningen med denne tråden er å nevne en scene eller del av en scene du husker lenge etter at du så den. Ta med hvilken film det var. Dere står fritt til å kommentere andre innlegg. Jeg starter: Dette er i Alle elsker Mary, akkurat idet Ben Stiller er ferdig på do og klarer å sette fast hele stasen i glidelåsen. Det skriket husker jeg fortsatt Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 You think I am funny scenen, siste kampen i Raging Bull, slutten på once upon a time in the west og Vito Corleone som ung Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når James Stewart taler for det amerikanske senat i et x antall timer i Mr Smith Goes to Washington. Det er kasnkje det mes magiske filmøyeblikket jeg har sett Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Pokemon: Mewtwo returns. Nesten eit kontinuerlig deja vu, eg såg filmen når eg var så liten at eg knapt huskar noko som helst. Men eg huskar fortsatt mange av scenene i detalj. Som satelittbiletet, og når dei målte hjernebølgene. Endret 1. mars 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå