Prognatus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Dette var ikke noe å bli støtt av, synes jeg. Ikke en eneste bar pupp eller rumpe, så vidt jeg så. Alle hadde klær på. Og jeg så heller ingen "dobbel F"-størrelse på disse damene. Tvert imot bør vi snart få et skikkelig sex-spill snart! Spill finnes i alle varianter, men ingen med nakne kropper og "kjønnsorganer i bevegelse", som det heter i lovverket. Altså 18-års grense. Og hvorfor ikke? De som blir støtt av slikt må jo bare la være å kjøpe spillet. Men jeg ville selvsagt hatt en god hovedhistorie også - sexen kunne være krydder til handlingen. Bortsett fra i USA, Irland og Spania, tror jeg et slikt spill ville bli populært. Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Denne "traileren" er jo rett og slett introen til XBOX360-spillet Dead or alive - Xtreme2? Såpass lavt budsjett på produksjonen at de rett og slett gjenbruker denne? :O Edit: Jo, det er riktignok klippet litt i den, men er de samme klippene: http://www.youtube.com/watch?v=4KEBg6YQ8pE Endret 1. mars 2010 av Spiffy Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kommentar til Spiffy: Wow.. lover ikke helt bra da, haha :!: Og i tillegg som nevnt over viser de ingen gameplay...lol Lenke til kommentar
G Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det var jo artig med en ny vri fra spillmakerne. Får jo se hva det ferdige spillet måtte bli til. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hallo Vi snakker om japanske spill. Du vet? landet der tonnevis av dataspill går ut på å date damer? Hvor folk gifter seg med spillfigurer? Hvor mesteparten av verdens freaky ting kommer ifra? Jeg er ikke overrasket. Endret 2. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
G Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg er glad ikke alle er like kjedelige som Margareth Thatcher Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette var ikke noe å bli støtt av, synes jeg. Ikke en eneste bar pupp eller rumpe, så vidt jeg så. Alle hadde klær på. Og jeg så heller ingen "dobbel F"-størrelse på disse damene. Tvert imot bør vi snart få et skikkelig sex-spill snart! Spill finnes i alle varianter, men ingen med nakne kropper og "kjønnsorganer i bevegelse", som det heter i lovverket. Altså 18-års grense. Og hvorfor ikke? De som blir støtt av slikt må jo bare la være å kjøpe spillet. Men jeg ville selvsagt hatt en god hovedhistorie også - sexen kunne være krydder til handlingen. Bortsett fra i USA, Irland og Spania, tror jeg et slikt spill ville bli populært. Jeg hadde hvertfall kjøpt det Synes ikke videoen var støtende (jeg likte det jeg så), men det så jo ikke akkurat ut som en trailer for et slåssespill.. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Men hvilket gameplay får vi i spillet? Noe ala The Sims? Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 da hadde jeg faktisk kjøpt det, lol. Men utifra det jeg hørte var det visst no minispill. Og det er sikkert kipt. Antagelig bare en dårlig unskyldning til å selge pupper og rumpe, lol. "Her har du en shiny boks ... bare ikke åpn' den... " Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hahaha, det er den mest spekulative spilltraileren jeg har sett. To ttomler opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg