Gjest WhatStrange Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hallo kjære diskusjon.no medlemmer. Jeg er en gutt på 17 år, jomfru. Skriver som gjest siden jeg kjenner noen her. Det jeg hadde likt å tatt opp er noen problemer jeg har rundt de feminine. Jeg har ikke hatt kjæreste, eller vært noe særlig nær jenter siden veldig tidlig på barneskolen. hvis man i det hele tatt kan være "kjærester" med noen så tidlig. Er veldig sjenert av meg, og merker sjeldent positive kommentarer fra det motsatte kjønn. forelskelse er noe som kommer og går hos de fleste unge, desverre har det ikke vært så mye av det hos meg. jeg kan huske en forelskelse jeg hadde, og det var den "kjæresten" på barneskolen. resten etter barneskolen, og hele ungdomsskolen følte jeg ikke noe gnist for noen som helst. nå på videregående har jeg trodd to ganger at jeg har likt noen, for de har vært kjempe søte. jeg har alltid vært en omsorgsfull og "god venn å støtte seg på" for både jentevenner og kamerater. problemet mitt er da at jeg prøver jo såklart å være snill å hyggelig på damefronten og, og det lykkes. men så snart jeg får nærmere kontakt med en jente, så fokuserer hjernen min seg bare mer og mer på på sex. er ikke puppemann i det hele tatt, men ordtaket 'når enden er god, er allting godt' passer fint inn hos meg. jeg synes selv det her er skremmende, i og med at jeg føler meg rolig, og voksen. føler til og med til tider at jeg er klar for fars rollen. derfor synes jeg det er skummelt at "kikkert-siktet" mitt ikke zoomer noe lenger ut enn til rompa. jeg er redd for at den sex sultne mannen skal ta altfor mye overhånd hvis jeg kommer i intim kontakt med en jente. jeg har veldig lyst til å binde meg, og ha det koselig med kjæreste. romantiske middager, og ha det supert. men hver bidige gang så blir det til at jeg følger bare med på kroppen, etter at jeg har observert en 'søt jente.' kjeempe rotete, I know. kjente bare at jeg måtte få det ut. spørsmålene er da: hvorfor er jeg aldri forelsket lenger? Hvorfor greier ikke hjernen min tenke på annet enn kroppen til det andre kjønn? kommer det sex-sultne til å vise seg når jeg er intim med en jente selvom jeg er så sjenert som det går ann? takker på forhånd, igjen - kan omformulere hvis det trenges. deilig å få snakket det ut forresten. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 God kveld Du er så langt fra den eneste det kan jeg garantere deg Det er helt normalt å tenke slikt spesielt før man har fått seg noe, sikkert derfor du ikke føler noen forelskelse lenger fordi du er for opptatt av kropp og det som videre er. Jeg tror nok heller du kommer til å være beskjeden så tviler på at "monsteret" i den forstand vil vise sin vrede. Kanskje dårlig skrevet fra min side, men jeg er trøtt (gjesp) Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er ganske lik deg med tanke på sex osv. Når jeg er intim med kjærsten og det "monsteret" begynner å ta overhånd må jeg liksom la være og tenke på sex, rumpe osv jeg må tenke på noen som gjør meg konsentrert som penger. Litt dårlig skrevet da. Men poenget et: Når du har en kjærste og er intim plus at du kjenner at det lille hode der nede begynner å ta kontrollen må du bare la være uansett hvor mye det frister! Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det første som slo meg når jeg leste innlegget til trådstarter var "typisk mann". Tror ikke du har noe å bekymre deg for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg