deaktivert443556 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 OCKi, skriver du disse sammendragene selv, eller er de sakset fra et annet sted? En serie som dette ville aldri vært det samme uten internet. Hadde ikke folk hatt dette utrolig tilgjenlige mediet for å lufte sine tanker og idéer, da hadde nok ikke skribentene lagt så mye inn i å skape så mange mystiske interne referanser og lignende. Hadde det ikke vært for slike sammendrag da hadde jeg sett på denne serien i et langt mer simpelt lys. Jeg hadde rett og slett ikke tenkt over alle de rare sammenhengene. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 OCKi, skriver du disse sammendragene selv, eller er de sakset fra et annet sted? En serie som dette ville aldri vært det samme uten internet. Hadde ikke folk hatt dette utrolig tilgjenlige mediet for å lufte sine tanker og idéer, da hadde nok ikke skribentene lagt så mye inn i å skape så mange mystiske interne referanser og lignende. Hadde det ikke vært for slike sammendrag da hadde jeg sett på denne serien i et langt mer simpelt lys. Jeg hadde rett og slett ikke tenkt over alle de rare sammenhengene. Noen av teoriene har jeg lest eller hørt av noen andre rundt om på nettet! Synes det er forfriskende å samle alt på ett sted samt å kunne jamme sammen noen egne teorier! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 6. Flocke vil nok dukke opp i den andre tidslinjen snart, men som hvem? Locke? Han fyren i finalen i forrige sesong? Hvis øya sank på 70-tallet, vil ikke da Jacob og MiB være døde i den andre tidslinjen? Tja, Jacob møtte Kate og Sawyer da de var barn utenfor øyen, og han møtte flere andre i voksen alder utenfor øyen. Om øyen sank på 70-tallet stakk han vel bare over til fastlandet? Litt mer usikker på Flocke, men hvorfor skulle han dø bare fordi øyen sank? 6. Flocke vil nok dukke opp i den andre tidslinjen snart, men som hvem? Locke? Han fyren i finalen i forrige sesong? Hvis øya sank på 70-tallet, vil ikke da Jacob og MiB være døde i den andre tidslinjen? Tja, Jacob møtte Kate og Sawyer da de var barn utenfor øyen, og han møtte flere andre i voksen alder utenfor øyen. Om øyen sank på 70-tallet stakk han vel bare over til fastlandet? Litt mer usikker på Flocke, men hvorfor skulle han dø bare fordi øyen sank? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Sundown Mitt recap om denne solnedgangen For det første, sesongens beste episode. Garantert en av de beste Sayid-episodene. En karakter jeg egentlig har vært smålei lenge begynte jeg virkelig å like igjen denne episoden. I tilegg at de klarte å lage en så bra episode uten bruk av Richard og noe særlig av Ben også. Episoden brøyt hele sesong 1-mønstret med hvem som er sentrert rundt. Husker jeg riktig så var episode 6 i sesong 1 da Sun-sentrert. Så man skulle nesten tro at episoden var meningen skulle vært sentrert rundt Sun med tanke på tittlen, "Sundown". Måten de viste resulatet på masakern i templet på var så grundig bra gjennført. Var litt kriblinger som gikk under den scenen. En ting jeg håper på er at de kjører Sun og Jin-foreningen bra, ikke så altfor cheezy. Siden dette burde være en mye viktigere gjenforening enn f. eks den de hadde i sesong 2. Det har trossalt vært 3 år siden de møttes, og Sun har i tilegg trodd han var dø. What if I said you could have anything in the entire world? Et tilbud som har vært stilt før, så ikke akkurat nytt. Dette var det samme Ben stilte Locke i den fantastiske "The Man From Tallahassee", en av de sterkeste episodene i sesong 3. Det var dette spørsmålet som ble gitt til Locke, og bak døren så vi av alle personer faren til Locke. Selvfølgelig nå er dette vanskelig å gjøre noe med, siden Nadia er død så kidnappe en person er ute av bildet nå(det var jo det Others gjorde). Det jeg lurer virkelig på er om Flocke er bare veldig flink til å prate med Sayid til at han skulle gjøre noe slikt for han. Eller om det er da at denne "sickness" har en kontroll over Sayid til at han gjør disse tingene for Flocke, helt uten å vise eneste tegn til anger. Eller at MiB bare igjen er litt som Saruman(fra Ringness Herre) og har da en kontrollernde effekt ovenfor Sayid. Det jeg gjetter er at Sayid gjør dette av både fri vilje og litt kontrollering fra enten "the sickness" eller MiB/Flocke. At Flocke ikke blør var merklig å se, selv om det var noe jeg så for meg. Men lurer på om hvis MiB hadde vært seg selv om hadde blødd da med den knvien. Hvertfall i formen vi så han i sesong 5-finalen(i form av Titus Welliver). Kniven til Dogen virket veldig som en spøk. Men det var vel meningen, kanskje kniven til Dogen bare var en "pynte"-kniv han tok med fra Japan. Mer Nadia, og hvem kunne glemme Keamy? Det var bra å se Nadia igjen i serien, er kanskje en lite viktig karakter lengre da hun er død. Det var også en bedre historie denne uka i historien i den alternative tidslinjen denne uka. "Lighthouse" hadde et greit karakter-plot i forrige episode i denne tidslinjen, men var tildels kjedelig. Også var det ikke Sayid som endte opp med Nadia, men det var broren hans. Som dere kanskje husker. Som ikke kunne knekke nakken til en høne for å at faren skulle bli fornøyd, så Sayid gjorde den dåden som barn. I tilegg hadde de to barn som virkelig likte Sayid. Og Nadia var glad over å se Sayid og så var Omer, broren. Selv om det virket at han viste at Nadia og Sayid likte hverandre mer enn det "vanlige". Å Sayid hevder han jobbet i Australia, kjedelig og vanlig. Ikke noe snikmord eller tortur her nei. Men snakket han virkelig sant? Det virket som han løy under middagsbordet. Også senere så sa han jo at han skulle til Toronto. Å dette er gangske vanlig løgn i Lost å bruke Canada i en løgn. F. eks Ethan som hevdet å være fra Canada og Sawyer som hevdet å ha en canadisk partner når han con`et folk solo. Å hva gjorde Sayid i Australia siden han hadde med bildet av Nadia i baggen? Kunne jo vært at Sayid faktisk hjalp de agentene han hjalp i flashbacket i sesong 1, hvor han ene selvmordsbombern endte med å drepe seg selv fordi han fant ut at Sayid infiltrerte dem(også samme bildet som han fikk av agentene). Men igjen så har han jo ikke noe bruk for sånn informasjon da Nadia er gift og bor sammen med broren hans. Så den er jeg litt usikker på. Og er det meg eller ble Sayid igjen "manipulert"? Akkurat som Ben gjorde at Sayid drepte for han på grunn av Nadia og sånt. Så driver Sayid`s bror kanskje det samme for å rydde opp rotet hans for å redde Nadia og barna. Sayid gjør så veldig mye på ordre, uten å tenke over hva han gjør noen ganger. Igjen var det litt djea vu i sidewayet i form av hva vi har sett i de vanlige flashbackene. Akkurat likt som vi så Jack i Shannon-flashbacket i sesong 2 så vi Jack et lite øyeblikk. Tilfeldigvis nok så var Jack også bare med i den lille scenen i den episoden og. At Sayid faktisk i fri vilje gjør den besluttningen om å ikke gjøre noe slemt, så sier da skjebnen noe annet. Å jeg bare elsker Lost i dette greiene med skjebnen(faith is a fickle bitch). Bruken av Omar og Keamy som lånehaiene til Omer(broren til Sayid var gangske bra twist. Omar og Keamy var jo en av Widmore`s leiesoldater i flashforwardet var kanskje en av episodens store pluss, fordi det sa seg selv at Mr. Martin Christopher Keamy ikke var langt ifra. Jeg mener at Keamy var sesong 4 sin største badguy. Widmore var badguy han og, men Keamy var mer en trussel der og da, og fremsto som mye farligere(tiltross for at han bare var en av Widmore`s brikker). Spesielt når han drepte Alex. Keamy er virkelig en bra karakter, Kevin Durand(som spiller Keamy) gjorde rollen helt perfekt i sesong 4. Ordentlig badguy, drittsekk og fryktløs. Og er vel kanskje den karaktern i Lost jeg aldri ville ha møtt. Synd at MiB ikke kan skifte form, fordi jeg ville sett han mer. Keamy hadde vel vært den karaktern jeg ville blitt til hvis jeg var MiB. Forresten sist gang jeg så Kevin Durand så hadde han vinger, og var egentlig sendt fra gud. I filmen "Legion". Ok film, men egentlig eneste grunn til at jeg så på den var på grunn av Durand. Igjen var denne Keamy like bra, selv om han lagde noen gode egg sikkert. Det var det jeg tenkte skulle skje, at Sayid endte å drepe Keamy og Omar. Enda mer deja vu er at en annen gjorde at Omar døde(andre lakien til Keamy mener jeg). Fordi når Omar døde i sesong 4 så var det vel det at Keamy kasta en granat også ble denne kasta tilbake så Omar ble av den. Så var det Jin i frysern. Grei avsluttning på flash-sidewayet for denne uka. Å dette ga flere muligheter for hva Jin gjorde i USA. Vi vet at Mr. Paik(faren til Sun) var sjefen til Jin. Vi vet at Keamy jobbet for Widmore i den orginale tidslinjen. Og Paik og Widmore vet vi er tildels koblet til hverandre(de var golf-venner ifølge Widmore i sesong 4). Så Jin ble kanskje tatt til fange på grunn av noe mellom Widmore og Paik? Flere på nettet hevdet at klokka Jin dro med og den på armen til Keamy var gangske like. Så det kan være en forklaring på hvorfor Jin er inne i frysern til Keamy. Men hvem flere jobber da for Widmore? Er det flere? Tom? Frogurt? Mikhail? Pickett? La Danny Pickett komme tilbake(jævelen som ble skutt av Juliet i starten av sesong 3). Håper ikke at Keamy er død i alternative tidslinjen, han kan overleve. Og han kan fremdeles spille en rolle i Alt-storyen til Jin hvis han har noe å gjøre med Widmore. Også sist gang Keamy og Sayid sloss på øya(i orginale tidslinjen) endte jo Keamy opp med å bli skutt av Richard, og han levde etter det, så kanskje det skjer igjen? Team Jacob VS Team Flocke Noe av det beste som kom fram i denne episoden er framstillingen av "lagene" under temple-masakern som kanskje er den største kampen i Lost ved siden av "The Purge" som vi vet hadde en stor betydning. F. eks Jack mot Sayid/Sawyer kommer til å bli konge hvis det blir noe ut av det. Team Flocke: Flocke, Sayid og Claire som de promimente lagspillerne. Med Kate som en form for "frivillig" gissel, mens Jin sikkert er et helt vanlig gissel. Kan hende Flcoke kommer med et alternativ for han som gjør at Jin da hjelper han, men tviler på det. Sawyer kommer nok til å være en form for lagspiller han også. Men jeg er gangske sikker på han driver en form for "long-con". Åja, la Claire drepe Kate. Ser ikke noe grunn for å ha med Kate noe særlig mer bortsett fra flash-sideways. Claire vil jo ikke noe annet enn å drepe henne, og Kate kan vel være første hovedpersonen til å dø i år for min del. Team Jacob: Jack, Hurley, Ben, Ilana og Richard som de mest promimente i gjengen. Pluss da Frank, Miles og Sun. Lost har alltid vært nesten en gruppe mot en annen gruppe i fokus. Dharma mot The Others. De overlevende mot The Others. Man of Science, Man of Faith. Skjebne, fri vilje. Jack`s gruppe, John`s gruppe. Å nå er Jacob mot MiB virkelig å komme i fokus. Det begynner også bli gangske få episoder igjen av serien, dermed kan det liksom være den gruppen disse personene er med i for resten av historien/serien. Og at hvis Sayid virkelig er "Judas", så dør han kanskje mot slutten hvis det gode skal vinne til slutt i Lost. Isåfall Jacob sin side, hvis det blir en av de endelige sidene til slutt. Likte hvordan Ilana virket mer viktigere enn antatt, selv etter Jacob`s død. Var redd den karaktern skulle dø ut veldig fort etter at vi så henne gråte på grunn av Jacob`s død. Hun er vel også den eneste livakten til Jacob igjen, så naturligvis blir hun en viktig brikke. Håper å kunne se mer av bak-historien hennes. Begynner å like karaktern en del nå. Slutten med Claire, Flocke, Sayid, Kate og de andre med favorittlåten("Catch A Falling Star") til Aaron og Claire var bare kanskje den beste rolige slutten på en episode noensinne i serien. Måten Sayid og Claire var glade for å være med han var bra. Kate dermed, var helt forvirrende. Virket som hun ikke hadde noe ide om hva som foregikk. Var vel gangske stor seier for Flocke dette. Men er dette noe Flocke faktisk tjener på? Eller og om Jacob så dette komme, og lot det skje? Bon voyage; Dogen & Lennon For det første, avgjørelsen av å drepe av Lennon og Dogen var gjort bra. Det bare hjalp å vise den nye Sayid veldig. Jeg kan godt godta at folk dør, selv hvor mye jeg liker John Hawkes(han som spiller Lennon)så ble dette gjort bra. Morsomt forresten at John Hawkes sin karakter var oppkalt etter en av mine store idoler, John Lennon. Det lå veldig i kortene at Dogen kom til å bli drept snart. Spesielt når han blir så drastisk, og det at Sayid var den til å gjøre dåden var heller ikke noe bombe. Dogen mente nok at den eneste "gode" Sayid vil være en død Sayid. Derfor selvmords-turen til Flocke og at Dogen var så klar til å drepe han i starten av episoden. Sayid bare tok av helt i måten han drepte Lennon og Dogen. Bra de også forklarte bak-historien til Dogen, i form av Dogen selv. Da de velger å drepe av han. Hiroyuki Sanada(og John Hawkes) har vært et godt tilegg av nye gjesteskuespillere denne sesongen. Spenndene å se om det kommer noen nye gjesteskuespillere og nå. Å hvor bra var det at Ben ikke døde? Selv om jeg tvilte sterkt på at Ben kommer til å dø så tidlig som dette i sesong 6. Så er det kanskje den store tingen jeg frykter, jeg er evig takknemlig uansett for at forfatterne valgte å ikke drepe av Ben hvertfall denne uka. Og i tilegg sparte både Miles, Richard og Frank. Egentlig rett og slett alle utenom Kate for å være ærlig. Å blikket til Sayid når Ben skulle hente han. Herlig! Også reaksjonen Michael Emerson ga der som Ben. Sesongens beste reaskjon av Ben. Konklusjon: Så langt i sesong 6 har vi sett tid brukt på flere ting, blant annet kraftig med mytologi og karakterutviklinger stort sett det samme. Men en ting har på en måte falt ut, nemlig action. Synes vi har egentlig klart oss fint uten det. Men i denne episoden ble det brukt veldig bra. Det var perfekt bruk av action i episoden sammen med det andre. Kanskje en av Lost sine beste slosskamper mellom Sayid og Dogen fikk vi se, synes jeg. Angående hvem som blir sentrert rundt i neste episode så er Lost egentlig veldig bestemte i hvem som er sentrert rundt og karaktern er alltid med i episoden før den person har en sentrert episode, bortsett fra når hovedkarakterer ikke er sentrert(f. eks Jacob i S5, Richard i S5 og Rose/Bernard i S2). Å forsette rett på en Jin/Sun-episode rett etter den avsløringen om at Jin ble tatt til fange av Keamy i alternative tidslinjen vil være litt omvendt av det meste så langt(snakker hele serien her). Men jeg sier det ikke er umulig, for muligheten er der. Jack episoden, hvertfall Sayid-episoden tok ikke noe plot fra Kate eller Locke-episodene videre i alternative tidslinjen(bortsett fra blikket mellom Kate å Jack, og at Locke prøvde å ringe Jack av det jeg husker). Så jeg ville ha utelukket Sun og Jin som sentrerte personer neste episode hvis man ser litt tilbake på tidligere episoder og hvordan Lost har på måte vært gjennom de fleste sesongene når det kommer til sentrert karakterer i en episode. Dermed er kandidatene mest sansynelig Ben, Ilana, Frank, Miles eller Claire(evt. Jacob/MiB-episode). Men kan også være Desmond sånn plutselig og, selv om han er gjesteskuespiller egentlig denne sesongen så er han kreditert under episodene som betyr at han blir betalt for flere episoder denne sesongen, tiltross for at han ikke er med. Nok en episode som bruker gjesteskuespillerne bra. Nå like bra i begge tidslinjene. Cindy, Dogen og Lennon i nåtiden. Å Keamy, Omar og Nadia i flash-sidewayet. Selv om mange av episodens siste ti minutter var de beste, følte jeg at hele episoden var gangske bra. Jeg kan vel si at dette er den beste episoden så langt denne sesong så langt. Ikke værst å klare en så bra Sayid episode i kjølevannet av en sterk Jack-episode og en John-episode. Første episoden til Graham Roland(en forfatter, som skrev elendige episoder i Prison Break sesong 4) så dette var en god start for han dette. Var redd han kom til å synke litt av kvaliteten denne sesongen, men kan nok ha ikke godt så galt når Paul Zbyszewski er med å skrive episoden sammen med han. Han skrev forresten "Jughead", "Namaste" og "Follow The Leader" i sesong 5 og var en av de ansvarlige for serien "Day Break". Men alt i alt, god episode denne uka. Et hakk ovenfor "The Substitute" for min del. Min poengoversikt over episodene denne sesongen: "LA X Part 1 & 2": 8.9/10 "What Kate Does": 6.8/10 "The Substitute":9.3/10 "Lighthouse":9.1/10 "Sundown": 9.5/10 Endret 7. mars 2010 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nydelig recap, Maha! Blir spennende å se hva som skjer neste episode! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kevin Durand gjorde en strålende innsats som den djevelske Keamy i ekte Christopher Walken stil! Synd at det varte så kort. Hva er særtrekket til Walken du ser i Kevin Durands skuespill her ? Har ikke peiling ( fikk ikke den assosiasjonen ) , bare nysgjerrig Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Kevin Durand gjorde en strålende innsats som den djevelske Keamy i ekte Christopher Walken stil! Synd at det varte så kort. Hva er særtrekket til Walken du ser i Kevin Durands skuespill her ? Har ikke peiling ( fikk ikke den assosiasjonen ) , bare nysgjerrig Chris Walken har spilt i mange lignende mafioso roller før! Her er min favorittscene fra "True Romance". Enjoy! For dette er skuespill på et særdeles høyt nivå! http://www.youtube.com/watch?v=tqccyUpnZwA Endret 7. mars 2010 av OCKi 1 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Haha, ja rollene minner True Romance as, må se den Keamy er like truende, selvsikker og hånende =) Men ang. Slutten på Sundown. Tipper Sawyer sitter å chiller på det stedet Flocke tar med seg gjengen. Nytt sted på øya? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Den filmen så fet ut=) Skjønner ikke at Lock tør å la Sawyer være aleine, når han veit hva han kan finne på Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sundown Sesong 6 – Episode 6 I dag blir det desverre veldig punktvis. I forrige uke knuste Jack speilet til fyrtårnet. Dette markerte slutten på sesong 1-speilingen. De fem første episodene i sesong 6 har speilet de fem første episoden i sesong 1. Denne episoden som heter «Sundown» ville jeg tro kom til å handle om Sun. Det hadde vært et fint pek på sesong 1, episode 6 kalt «House of the rising Sun» og så ville det vært en referanse til en tidligere episode som var «Lockdown». Nei, jeg ble faktisk overrasket at dette var en Sayid-centric. Flash-sideways Jeg starter som alltid, med flash-sideways. Nadia var ikke så overrasket for å se Sayid. For hun er faktisk sammen med en annen. Jeg trodde først det var offiseren fra «Solitary», men det var Omer, broren til Sayid som vi fikk vite om i forrige Sayid-centric, da han drepte en høne. Lost har gitt oss knallgode karakter-utviklinger, men jeg føler de har gått glipp av noe på Sayids sin karakter. De har virkelig gått helt vekk fra «den tekniske Sayid». Det var jo slik vi ble kjent med han, han fikset transceiveren. Deretter skulle han triangulere det. Han har alltid vært den som har hjulpet med det tekniske, og dette var vi inne på i flashbacks også. Den delen har de gått vekk fra, og selv om jeg liker Assassin-Sayid (The Economist er en av mine favoritt Sayid-episoder), så er det synd de har gått vekk fra det. Uansett, det som gjorde flash-sideways var Keamy. Først kommer hans makker Omar, men han kjente jeg nesten ikke igjen faktisk. Så kommer Keamy, og jeg lo meg ihjel gjennom hele scenen. Musikken de spiller i bakgrunnen er Mikhails tema, som aldri kom på noe soundtrack. Character-connections fortsetter på. Vi så Jack på sykehuset og Jin lukket i et kott. På øya Sayid er badass igjen, med den Miles viser hvor viktig han er, og kommentarene hans er gull. Spesielt i denne episoden. «They tried to save you». Miles har også tydeligvis spart på DHARMA-kortene. Uansett, hans kommentar om Claire tok kaka. «Still hot, though» Ute i jungelen blir Sayid omringet av monsterlyder, slik han ble omringet av hvisking i hans første centric. Monsteret kan bli drept så enkelt? Døde ikke MIB/Flocke fordi han rakk å si «Hello Sayid» eller var det fordi han ikke kan drepes på den måten? Herlig å se bamsen til Zach, som han bærte på i «...And Found» da han gikk forbi Jin og Eko. Uansett, jeg beveger meg til slutten allerede, for dette var en fantastisk scene. Dogen forteller historien om han og hans sønn. Endelig fikk vi noe svar på den basketballen, fordi den var litt malplassert i «What Kate Does». Man levde godt inn i historien til han og Dogens sønn. Herfra drukner Sayid Dogen. Herlig å se baseballen flyte opp mot vannoverflaten. Jeg skjønte at Dogen kom til å si farvel snart. Men ante ikke at Lennon skulle falle om selv. Grøssende scene når han sier at han nettopp sluppet monsteret inn og vi hører det klassiske monster-hornet. Jeg trodde Terry O'Quinn skulle komme inn, men neida. Vi får den beste monster-scenen i Lost-historien. Jeg holdt meg fastspent i setet når Kate måtte holde seg fast i stigen. Eller når noen buser inn gjennom døra, og det er Ilana! Det er fantastisk når Lost gjør sånn. Plutselig kommer karakterene, fordi det er unødvendig å se turen deres fram til destinasjon. Vi hører en action-packet vri på Lost-themet, Credit Where Credit is Due, mens Ilana skynder seg for å finne en vei ut. Jeg postet i «LA X» -analysen at Ben og Sayid har begge vært i loops i hverandres liv. - Ben satte i gang et massemord, som gjorde slik at han skled over i et annet team - Sayid satte i gang et massemord, som gjorde slik at han skled over i et annet team. Catch a falling star i bakgrunnen gjorde scenen creepy. Både «The Man behind the Curtain» og denne er regissert av Bobby Roth. Den gjorde dette massemordet vakkert. Sorry for den korte posten, men har ikke vært hjemme fredag, lørdag eller i dag. Og er ikke i noen god stemning for å skrive. Jeg føler jeg må være i et mer spirituelt modus på starten av helga for å skrive. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Haha, Choekaas skriver et lengre innlegg enn de fleste av oss, og beklager for den korte posten. Nydelige recaps fra flere her inne nå, det er en fryd å lese gjennom dem. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Liker egentlig de litt kortesammendraga best, så blir det ikke så sinnsykt mye å lese igjennom. Bra recap alle sammen=) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg liker å lese reaksjoner på serier jeg liker godt, spesielt når folk faktisk forklarer og på en måte prøver å gjøre de som leser oppmerksomme på ting man kanskje kan ha overstått. Recaps er veldig god måte for dette, enten de er korte eller lange. Bare de skriver såpass at de har forklarte et poeng, ellers blir det gangske dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå