Gribuz Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Noen som vet om denne DVD-Spilleren fra Komplett.no er sonefri ? Asus DVD-spiller IDE 16x/48x (DVD-E616) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Det er den ikke....finner firmware her ! http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=24 Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 sjekk denne: http://forum.rpc1.org/portal.php der står det nok... Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Noen som kan anbefale en DVD-Spiller som er sonefri Er lei og herje med DVD-Genie hele tida vil ha en some er ferdig sonefri Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvis du hadde sjekket ut siden som Mayhem Soap la ut URL til, så hadde du sett at det enkelt går an å gjøre "Asus 16x/48x DVD-E616" sonefri (RPC-1) Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Har sett på denne Har forresten en Pioneer 106S og den er gjort sonefri men jeg må bruke DVD-genie i tillegg, og det er annoying. I tillegg er den gankse trasha Lenke til kommentar
eiga Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Dersom jeg ikke husker feil, er DVD'en(E-616) faktisk en sonefri RPC-2. Spilleren har en genial funksjon som gjør at dersom du holder inne begge knappene under boot(fram til ca. 10 sek fra du ser at disker og cdrom er funnet), vil nedtellingen bli nullstillt. Du bør da helst ikke nå ned til 0 endrigner tilgjengelig før 'resetter'. Tror også at jeg har lest ett sted at du kan resette spilleren uten å gjøre det under bootprosessen. Glem ikke at RPC-1 firmware oftes er laget av en privatperson(modifisert), og du har ingen garantier for at den fungerer 100% som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå