total Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Den gamle TV'en tok kvelden her om dagen, og jeg har lenge hatt lyst på en flatskjerm som jeg kan koble mac'en til (mini-DVI). Plasseringsmessig har jeg funnet ut at jeg ikke kan ha særlig større TV enn 27" pga. skråtak og 70 cm mellom takbjelkene. Jeg er ikke villig til å betale over 4000 kr. og har funnet noen alternativer: 26" Samsung LE26B350 / ca. 3000,- Denver TFD-2622 / ca 3000 m innebygget DVD 27" LG M2762D-PZ / ca 3000,- ASUS LCD-TV / ca. 3500,- Har Canal Digital kabel-TV inkl. i husleia og er ikke så veldig interessert i å begynne å betale 2k ekstra i året til NRK, så dette byr også på noen utfordringer ifbm. å kjøpe TV fra nettbutikk navn/leveringsadresse blir videreformidlet. I tillegg er denne størrelsen er temmelig ukurant i tilbudsavisene til Elkjøp, Expert osv. Noen som har noen tips eller anbefalinger å komme med? Endret 1. mars 2010 av total Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Den gamle TV'en tok kvelden her om dagen, og jeg har lenge hatt lyst på en flatskjerm som jeg kan koble mac'en til (mini-DVI). Plasseringsmessig har jeg funnet ut at jeg ikke kan ha særlig større TV enn 27" pga. skråtak og 70 cm mellom takbjelkene. Jeg er ikke villig til å betale over 4000 kr. og har funnet noen alternativer: 26" Samsung LE26B350 / ca. 3000,- Denver TFD-2622 / ca 3000 m innebygget DVD 27" LG M2762D-PZ / ca 3000,- ASUS LCD-TV / ca. 3500,- Har Canal Digital kabel-TV inkl. i husleia og er ikke så veldig interessert i å begynne å betale 2k ekstra i året til NRK, så dette byr også på noen utfordringer ifbm. å kjøpe TV fra nettbutikk navn/leveringsadresse blir videreformidlet. I tillegg er denne størrelsen er temmelig ukurant i tilbudsavisene til Elkjøp, Expert osv. Noen som har noen tips eller anbefalinger å komme med? TV2 hjelper deg hadde nettopp en reportasje om dette. Verdt en titt EDIT: Samsung vinner somregel alt av tester idag Endret 1. mars 2010 av Sacro Lenke til kommentar
total Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 TV2 hjelper deg hadde nettopp en reportasje om dette. Verdt en titt Vanskelig uten TV da Går ut ifra at dette er testen du refererer til. Av de TV'ene jeg har listet opp, er det LG M2762D jeg har fått best tilbakemelding på. Denne går også an å kjøpe over disk hos Siba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå