Steady Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Posten kjører ut pakker fra terminalen til postkontor på lørdager, det er hvertfall min erfaring. Bor du rimelig sentralt tipper jeg det er 50/50 om du får den i morgen eller på mandag. Lenke til kommentar
siNch Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 1. PAN: levert Oslo, fra PAN til: 2. POSTEN: Videresendt! Spent, så spent! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Videresendt? Fra hvor til hvor? Betyr det at den er i Oslo nå, eller at den har blitt sendt fra Oslo? Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Står det samme på min, akkurat samme klokkeslett også. Ringte inn til Elkjøp og spurte når jeg kunne forvente å få den, mulig idag, men mest sannsynlig lørdag morgen. Altså hente på posten. Gleder meg skikkelig =) Fyre i gang litt spilling i kveld kanskje, hvis den har ankommet postkontoret Endret 12. mars 2010 av ola3 Lenke til kommentar
siNch Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Videresendt? Fra hvor til hvor? Betyr det at den er i Oslo nå, eller at den har blitt sendt fra Oslo? Videresendt fra Oslo til destinasjon. Den sendes mest sannsynlig til et hovedmottak i en storby i regionen du bor i, der den blir med i sorteringen og sendes til et lokalt postkontor (regner i allefall med at det fungerer slik). Derfor blir det nok tidligst og forhåpentligvis i morgen, men noe sannsynlig mandag. Endret 12. mars 2010 av siNch Lenke til kommentar
stue Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvordan henter man den på det lokale postkontoret? Tar vel litt tid å få hentelappen i postkassen? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det kan hende at du får SMS, og da bare går du til postkontoret, og forteller det som sto på SMS'en. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvordan henter man den på det lokale postkontoret? Tar vel litt tid å få hentelappen i postkassen? Du får enten en sms fra posten, eller du kan notere pakkenummeret og hente den. Så lenge du legitimerer deg så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 pcen kom ikke idag nei, håper på å få sms i morgen tidlig om at den har kommet på postkontoret. Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 fått sms om at pcen har kommet til postkontoret, de åpner ikke før 10.00 så blir litt venting frem til da hehe. gleder meg. Lenke til kommentar
Steady Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Da kan vi konkludere med at det bare er meg posten har noe imot og uten å gå dypere så har jeg en lang historie med ranting om det norske postvesenet. Min står tydeligvis fast i oslo, ca 24 timer etter at den påståelig ble "videresendt" ifølge postens pakkesporing. Ikke rart at folk utvikler unabomber tendenser under slike forhold! Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Da kan vi konkludere med at det bare er meg posten har noe imot og uten å gå dypere så har jeg en lang historie med ranting om det norske postvesenet. Min står tydeligvis fast i oslo, ca 24 timer etter at den påståelig ble "videresendt" ifølge postens pakkesporing. Ikke rart at folk utvikler unabomber tendenser under slike forhold! Hvor bor du Ola3? Min er også "stuck in Oslo" Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 jeg bor i Oslo sentrum ca, vest for sentrum. Faen kjipt at den er stuck for dere.. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg bor nord for sinsen-krysset, så da blir det 2-3 dager til å vente Lenke til kommentar
Steady Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har sagt det mange ganger før, posten må være en av de mest ineffektive organisasjonene jeg noengang har vært borti. Hadde jeg ikke vært i militæret til førstegangstjeneste og fått oppleve det kaoset som heter forsvaret hadde de vært på en solid førsteplass. På tide at posten privatiseres og må konkurere som alle andre. Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 men forhåpentligvis venter dere litt ekstra på noe esktra godt i såfall. Skal prøve ta noen bilder og slik etterpå. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kjipt at det skal være så stor forskjell. Jeg bor i Østfold, men da må pakken først innom omlastningsterminalen i Sarpsborg. Var jo imponerende å se hvor kort tid det gikk fra pakking på hovedlageret til pakken var i Oslo.. Når stod det på sporingen at pakken bdin ble sendt? Jaja, Ola3. Vi forventer bilder og masse skryt så fort som mulig! Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 skal rusle bort til postkontoret nå spent som en liten guttunge =) Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 da var pcen i hus La meg tippe. 5 døde pixler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå