fwj__ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg vil tro at det er mest effektivt å sende ut dritten samtidig? Jeg kommer til å eksplodere hvis noen får den tilsendt 1 dag tidligere enn meg Lenke til kommentar
siNch Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg ringte Elkjøp Kundesenter og spurte litt ut om leveringsinfo for pc`en, de fikk inn på lager i dag faktisk, og starter utsending fra lageret i Sverige i morgen. Ca 5 dager før de er hos kundene sa damen på kundesenteret! Vi får den til butikk enten tirsdag eller torsdag neste uke! Og beklager at jeg skrev at den har subwoofer, for det har den så aldeles ikke (fun fact: 45 maskiner bestilt fra Elkjop.no ) Fantastiske nyheter Mompen! ps! Regner med at alle av de 45 bestillte har fulgt denne tråden. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er det mulighet for at vi da får den på eller før den 15. mars? (jøss, det er den 11. mars alt ) Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jo, rimelig sikker på at de så og si er samme selskap. Men bare siden det står på lefdal sine internettsider at produktet ikke er på lager før 16.03, så kan man om ønskelig ringe inn for å bestille Kortere leveringstid av å ringe inn å bestille? Den var ny, men hvis noen kan bekrefte dette så skal jeg sannelig vurdere det. Pleier jo normalt sett å ikke være noe forskjell på å bestille fra telefon kontra web osv. Men jeg fikk hvertfall opplyst at jeg ville ha PCen i posten om 2-3 dager, hvilket er Lørdag 13. eller Mandag 15. Lenke til kommentar
Steady Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nå fikk jeg nettopp kvittering fra elkjøp inn i mailboxen, regner med det betyr at maskinen enten er sendt eller pakket klar og sendes first thing i morgen tidlig Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Samme her Jeg skal hente den på Posten, og da må man jo gjerne vente en ekstra dag bare for å få slippen i postkassa hjemme er det slik at vi får tilsendt pakkenr, så vi kan følge forsendelsen? Ivrig ja... Lenke til kommentar
Steady Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Har lurt på det samme, men har ikke fått noe sporingsnr, regner ikke med å få det heller. De har dog mobilnummeret mitt, så jeg har et vagt håp om å få en melding når den ankommer postkontoret. Noen som har noen erfaringer med å bestille fra elkjøp nettbutikk? Endret 11. mars 2010 av Steady Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Logg deg inn på elkjøp nettbutikk og se på ordrehistorikk. Der finner du sporingsnummer (kollinummer). Jeg har fått et kollinummer, men pakken er tydeligvis ikke sendt inn til postterminalen enda da jeg ikke finner noe info hos posten.no. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen som har bestillt fra Lefdal på nett som har hørt no? Lenke til kommentar
siNch Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Melding fra Elkjøp: "Din pakke er nå sendt". Fantastisk! Nå er det bare opp til posten å skyndte seg med levering! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Samme her Håper ikke dette blir skuff. Får håpe at jeg har denne på fanget på mandag. Lenke til kommentar
Steady Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nå er maskinene våre snart i hendene på det norske postvesenet, stiller meg tvilende til at det er utelukkende positivt, men man kommer vel ikke utenom det Lenke til kommentar
Squito Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Noen som har bestillt fra Lefdal på nett som har hørt no? Lefdal har sendt min pakke nå. Endret 11. mars 2010 av Squito Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Kjempefint at folk nå får maskinene sine, gleder meg til å lese erfaringer og håper at ingen får problemer med de! Spennendes Endret 11. mars 2010 av Mompen Lenke til kommentar
Cektop Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Har også bestilt på Lefdal, sammen med en nydelig hår føner Forresten, så har jeg kommet over en fantastisk side http://www.notebookcheck.net Der har de satt opp lange lister med grafikk kort og CPU, som de har testet og nummerert etter ytelse (benchmark list). Mobile Processors - Benchmarklist Mobile-Graphics-Cards-Benchmark Og i følge deres benchmark lister, så er PB's grafikk kort nummer 40 av 243 (HD 5650). Prosessoren (i5 430m) er på 30plass av 355 totale. Må si dette er bra for 6000kr Det eneste som kan svikte nå er batteri levetiden. P.S Med PB mener jeg Packard Bell EasyNote TJ75-724 Vis noen her er i tvil, så kan dere ta en hvilken som helst bærbar til 5000kr og finne ut hvor høyt cpu og grafikk kortet til den ligger på listene. Jeg kan garantere at det blir fra 150 og oppover Endret 11. mars 2010 av Cektop Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Har også bestilt på Lefdal, sammen med en nydelig hår føner Forresten, så har jeg kommet over en fantastisk side http://www.notebookcheck.net Der har de satt opp lange lister med grafikk kort og CPU, som de har testet og nummerert etter ytelse (benchmark list). Mobile Processors - Benchmarklist Mobile-Graphics-Cards-Benchmark Og i følge deres benchmark lister, så er PB's grafikk kort nummer 40 av 243 (HD 5650). Prosessoren (i5 430m) er på 30plass av 355 totale. Må si dette er bra for 6000kr Det eneste som kan svikte nå er batteri levetiden. P.S Med PB mener jeg Packard Bell EasyNote TJ75-724 Vis noen her er i tvil, så kan dere ta en hvilken som helst bærbar til 5000kr og finne ut hvor høyt cpu og grafikk kortet til den ligger på listene. Jeg kan garantere at det blir fra 150 og oppover Helt konge den siden der Her har de benchmarket Ati 5650 1gb mot diverse spill (dog ukjent hva slags specs det ellers er på maskin, men det ser lovende ut uansett! http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5650.23697.0.html Lenke til kommentar
Berntsen88 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 A fi fæn! Fått mail jeg også om at den er sendt !!!! Stusset litt på det her da men: Product CarryOn HomeShopping BulkSplit Sier meg ikke en dritt, men bare jeg får PC'n min snart så blir det bra. Jeg tenkte ikke dem kom så tidlig, men det er fan på tide nå. Sitter her med en laggy skrotmøkk som snart flyr ut vinduet > Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 12.03.2010 10:10, 0024 OSLO" Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) 721 på helgetilbud på elkjøp for 5295. Tenkte å bestille maskin i dag. Bør jeg legge i 700 ekstra for en 724? Edit: ser at 721 har 5470 skjermkort, så da utgår denne. Endret 12. mars 2010 av jaymz Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 12.03.2010 10:10, 0024 OSLO" Er redd dette blir slik at man akkurat ikke får maskina før helgen. Er det ikke slik at Posten ikke sender pakker på lørdager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå