Gå til innhold

Packard Bell EasyNote TJ75-724, erfaringer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ringte Elkjøp Kundesenter og spurte litt ut om leveringsinfo for pc`en, de fikk inn på lager i dag faktisk, og starter utsending fra lageret i Sverige i morgen. Ca 5 dager før de er hos kundene sa damen på kundesenteret! Vi får den til butikk enten tirsdag eller torsdag neste uke!

Og beklager at jeg skrev at den har subwoofer, for det har den så aldeles ikke :p

(fun fact: 45 maskiner bestilt fra Elkjop.no ;))

Fantastiske nyheter Mompen! :)

ps! Regner med at alle av de 45 bestillte har fulgt denne tråden. ;)

Lenke til kommentar

Jo, rimelig sikker på at de så og si er samme selskap. Men bare siden det står på lefdal sine internettsider at produktet ikke er på lager før 16.03, så kan man om ønskelig ringe inn for å bestille :)

Kortere leveringstid av å ringe inn å bestille? Den var ny, men hvis noen kan bekrefte dette så skal jeg sannelig vurdere det.

Pleier jo normalt sett å ikke være noe forskjell på å bestille fra telefon kontra web osv. Men jeg fikk hvertfall opplyst at jeg ville ha PCen i posten om 2-3 dager, hvilket er Lørdag 13. eller Mandag 15.

Lenke til kommentar

Har lurt på det samme, men har ikke fått noe sporingsnr, regner ikke med å få det heller.

De har dog mobilnummeret mitt, så jeg har et vagt håp om å få en melding når den ankommer postkontoret.

Noen som har noen erfaringer med å bestille fra elkjøp nettbutikk?

Endret av Steady
Lenke til kommentar

Logg deg inn på elkjøp nettbutikk og se på ordrehistorikk. Der finner du sporingsnummer (kollinummer). Jeg har fått et kollinummer, men pakken er tydeligvis ikke sendt inn til postterminalen enda da jeg ikke finner noe info hos posten.no.

Lenke til kommentar

Har også bestilt på Lefdal, sammen med en nydelig hår føner :)

Forresten, så har jeg kommet over en fantastisk side http://www.notebookcheck.net

Der har de satt opp lange lister med grafikk kort og CPU, som de har testet og nummerert etter ytelse (benchmark list).

Mobile Processors - Benchmarklist

Mobile-Graphics-Cards-Benchmark

Og i følge deres benchmark lister, så er PB's grafikk kort nummer 40 av 243 (HD 5650).

Prosessoren (i5 430m) er på 30plass av 355 totale.

Må si dette er bra for 6000kr :)

Det eneste som kan svikte nå er batteri levetiden.

P.S Med PB mener jeg Packard Bell EasyNote TJ75-724

Vis noen her er i tvil, så kan dere ta en hvilken som helst bærbar til 5000kr og finne ut hvor høyt cpu og grafikk kortet til den ligger på listene. Jeg kan garantere at det blir fra 150 og oppover :D

Endret av Cektop
Lenke til kommentar

Har også bestilt på Lefdal, sammen med en nydelig hår føner :)

Forresten, så har jeg kommet over en fantastisk side http://www.notebookcheck.net

Der har de satt opp lange lister med grafikk kort og CPU, som de har testet og nummerert etter ytelse (benchmark list).

Mobile Processors - Benchmarklist

Mobile-Graphics-Cards-Benchmark

Og i følge deres benchmark lister, så er PB's grafikk kort nummer 40 av 243 (HD 5650).

Prosessoren (i5 430m) er på 30plass av 355 totale.

Må si dette er bra for 6000kr :)

Det eneste som kan svikte nå er batteri levetiden.

P.S Med PB mener jeg Packard Bell EasyNote TJ75-724

Vis noen her er i tvil, så kan dere ta en hvilken som helst bærbar til 5000kr og finne ut hvor høyt cpu og grafikk kortet til den ligger på listene. Jeg kan garantere at det blir fra 150 og oppover :D

Helt konge den siden der :)

Her har de benchmarket Ati 5650 1gb mot diverse spill (dog ukjent hva slags specs det ellers er på maskin, men det ser lovende ut uansett!

http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5650.23697.0.html

Lenke til kommentar

A fi fæn!

Fått mail jeg også om at den er sendt !!!!

Stusset litt på det her da men: Product CarryOn HomeShopping BulkSplit

Sier meg ikke en dritt, men bare jeg får PC'n min snart så blir det bra.

Jeg tenkte ikke dem kom så tidlig, men det er fan på tide nå.

Sitter her med en laggy skrotmøkk som snart flyr ut vinduet >:(

Lenke til kommentar

721 på helgetilbud på elkjøp for 5295. Tenkte å bestille maskin i dag. Bør jeg legge i 700 ekstra for en 724?

Edit: ser at 721 har 5470 skjermkort, så da utgår denne.

Endret av jaymz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...