Gjest medlem-140898 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 For de som har lagt merke til pipelydene, hva har dere gjort ? Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 For de som har lagt merke til pipelydene, hva har dere gjort ? Hva mener du? Jeg prøver å klare meg med å deaktivere lydkortet med mindre jeg hører musikk eller ser film. fremgangsmåte er beskrevet tidligere i tråden. Har også kontaktet Elkjøp, som vil se på maskinen. Tviler på at det ender med noe annet enn at jeg får en ny... med samme problem Vil nok høre med dem om det kan gjøres no, men jeg kan faktisk se for meg å fortsette med hvordan jeg gjør det nå. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 For de som har lagt merke til pipelydene, hva har dere gjort ? Er bare pipelyd i noen få programmer og selve lyden er ikke så irriterende at jeg gidder gjøre noe med det. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 For de som har lagt merke til pipelydene, hva har dere gjort ? Som Tuck sier så kan du deaktivere kortet når du ikke bruker det, ELLER du kan slutte og sitte med hue nedpå tastaturet hele tia. Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Som Tuck sier så kan du deaktivere kortet når du ikke bruker det, ELLER du kan slutte og sitte med hue nedpå tastaturet hele tia. Hadde det vært så enkelt som at man kun hører lyden når man har hodet nede ved tastaturet, hadde jeg ikke brydd meg, men noen av oss har lyd/ører med vel god rekkevidde Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Denne pipingen kan dessverre være et symptom på en underliggende, alvorligere feil. Som f.eks. feil i BIOS, slik at grafikkortet får for liten spenning. Man vet aldri. Jeg anbefaler, sta som jeg er, at folk som i det hele tatt hører noe slikt, leverer tilbake maskinene. Slik skal det ikke være. Jfr. Toyota. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg tror neppe mange har levert pcen tilbake, tross pipelydene. Det er noe alvorlig feil, men jeg tror ikke alle leverer tilbake. PCEN er knall bra ! Men ja, det er litt synd med pipelydene.. Lenke til kommentar
Mandibula Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Når jeg prøver å åpne Photoshop Elements 7.0 nå, så får jeg bare opp et vindu hvor jeg må skrive inn serial number eller velge en 30-dagers trial for å komme inn i programmet... Er det noen som husker om det sto en slik kode et eller annet sted i esken/på papirene som fulgte med PC'en? Eller har dere forslag til andre løsninger på dette problemet? Fullversjonen av Adobe Photoshop Elements følger jo med PC'en, så jeg synes det var litt dumt at det plutselig ikke virker nå. Lenke til kommentar
Kniksen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 På min maskin startet Photoshop Elements 7.0 uten at jeg måtte gjøre noe valg eller legge inn serienummer. Det står heller ikke serienummer for Photoshop Elements på esken så langt jeg kan se. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har lagt merke til når jeg putter inn laderen..så dukker det opp pipelyder.. Dere også ? Lenke til kommentar
minisg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har lagt merke til når jeg putter inn laderen..så dukker det opp pipelyder.. Dere også ? Nei ... Den piper/skurer hele tiden ... Enda mer bråk når vi bruker mobil i nærheten ... Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 NOen som har koblet maskinen til en receiver? Isåfall, kommer da denne pipelyden dere snakker om til høytalerne som er koblet til receiveren da, eller er den fortsatt på selve maskinen? Hadde tenkt å kjøpe denne og bruke den til mediasenter+poker-maskin, men hvis pipelyden kommer på receiveren blir ikke dette en maskin jeg vil kjøpe.. Lenke til kommentar
minisg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har tenkt å selge den for kr.5000, bare 1 mnd gammelt. Synes dere det er fornuftig pris ? Alt er bra, ser som ny, men jeg orker ikke den lyden ... Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kan du ikke levere den tilbake til butikken å få pengene tilbake heller? Lenke til kommentar
tmolvik Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er det noen som vet om de samme problemene gjelder for Packard Bell Easynote TJ75-JO-546NC http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/PackardBell-EasynoteTJ75-JO-546NC/126811.3003/ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er det noen som vet om de samme problemene gjelder for Packard Bell Easynote TJ75-JO-546NC http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/PackardBell-EasynoteTJ75-JO-546NC/126811.3003/ 99% sikkert ja. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hei Jeg har et problem med denne maskinen. Når jeg kobler den opp til plasma´n i stua med HDMI får jeg problemer med lyden når jeg skal se film. Lyden tikker med ujevne mellomrom. lag´er, eller forsvinner i 1 sekund eller 2. Dette er ikke noe problem på maskinen for seg selv, men så fort jeg kobler den til TV. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
minisg Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg har også et annet problem tilleg til lyden at muspad/touchpad fungerer eller oppfører seg veldig rart, det går treg, noen ganger kjører det helt vilt av seg selv. Hvordan kan jeg styrer det ? Jeg har prøvd å gå inn i "Control Panel" - Mus - Pekere for å endre noe fram og tilbake men det hjalp ikke. Er det noe som har samme problem ? Har dere noe tips/ hvordan fix jeg det ? Tusen Takk ! Endret 26. april 2010 av minisg Lenke til kommentar
Lange Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Musen tar av noen ganger. hopper villt rundt på skjermen. er nok ikke noe som kan fikses i control panel. Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 min er 100% bra, ingen feil! jeg må være ganske heldig... hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå