Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå hatt en Htc Hero siden August, men har nå lyst å gå over til en annen telefon.

Jeg er veldig usikker på hvilken jeg skal velge, så håper dere kan hjelpe meg litt her.

Jeg synes i grunn hero er grei nok, men den er til tider irriterende treg, dårlig nettleser og i grunn litt rotete system.

Har lekt litt med en iPhone, men siden jeg alt har en touch som er flittig i bruk så synes jeg at en iPhone byr på for lite nytt og spennende i forhold til hva jeg alt har.

Av funksjoner på telefonen så er det viktigste og kunne ringe og sende sms, i tillegg må jeg ha gps og wifi, og gjerne ett bedre kamera med blitz enn hva jeg har på hero.

Så kom gjerne med forslag til hvilken telefon som vil være ett bra og "artig" kjøp, og som kanskje gir meg litt av same godfølelsen som hero ga meg i starten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå hatt en Htc Hero siden August, men har nå lyst å gå over til en annen telefon.

Jeg er veldig usikker på hvilken jeg skal velge, så håper dere kan hjelpe meg litt her.

Jeg synes i grunn hero er grei nok, men den er til tider irriterende treg, dårlig nettleser og i grunn litt rotete system.

Har lekt litt med en iPhone, men siden jeg alt har en touch som er flittig i bruk så synes jeg at en iPhone byr på for lite nytt og spennende i forhold til hva jeg alt har.

Av funksjoner på telefonen så er det viktigste og kunne ringe og sende sms, i tillegg må jeg ha gps og wifi, og gjerne ett bedre kamera med blitz enn hva jeg har på hero.

Så kom gjerne med forslag til hvilken telefon som vil være ett bra og "artig" kjøp, og som kanskje gir meg litt av same godfølelsen som hero ga meg i starten.

Om du syntes Hero er treig så oppdater den. Nyeste oppdatering er kjapp, og inneholder svært få bugs! Nettleseren kan fint erstattes med bedre lesere. Ett enkelt søk på google løser dette.

Når det gjelder kamera finnes det for meg bare EN telefon med kamera verdig å kalle kamera. Nokia N82. Desverre er alle nyere telefoner levert med denne forbannede Dual-LED flash som ikke er noe bra i det hele tatt. Kameraet på Hero er faktisk bra nok i lyse omgivelser selv om det i seg selv er ett kjipt kamera, akkurat som 80% av andre telefoner på markedet har!

Hvis du er ute etter ett teknisk leketøy for barn og du ikke ønsker å oppdatere, koble til PC og rett og slett legge inn det du ønsker. Kjøp deg en iPhone. Den er faktisk flott hvis du ikke kan noe selv. Personlig hater jeg iPhone grunnet alle sperrene, låsene. Mulighet til å utvikle selv osv osv.

Mitt valg om min telefon skulle gå kaputt er foreløpig Nokia N900. Ny linux platform fra Nokia. Telefonen er rask, den er fremtidsrettet og den er faktisk open source! Nå skal jeg ikke reklamere her, men Nokias OVI Maps er langt bedre enn Google maps.

Kan også nevne at på 90% av nye multimedia telefoner er Wi-fi standard idag.

Ett siste tips, koble Hero til datamaskinen din og se hva du får til! Det er rett og slett rått hva du kan endre på om du bare ser litt på mulighetene!

Lenke til kommentar

Nå har jeg både rotet telefonen og bruker custom rom for å ha den bra oppdatert og raskest mulig. Av gps på telefonen så bruker jeg Copilot som fungerer bra.

Greit telefonen er raskere nå enn med første firmwaren den kom med, men det er fortsatt treghet og irriterende venting ved åpning av programmer, sms osv.

N82 har jeg liggende, men går ikke tilbake til den etter å ha hatt hero, til det synes jeg rett og slett at hero er for bra telefon i forhold til N82, med unntak av kamera som du nevner.

iPhone har vi her i hus da min samboer har en slik. Telefonen er bra den, men veldig usikker på om det er noe for meg.

Nå er vel snart desire i butikkene, og kanskje den vil fjerne den irriterende tregheten som er i hero da den kommer med raskere cpu?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...