Nimrad Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Hei, jeg har kun én genser jeg selv synes er kul. Sliter ikke med å finne kule t-skjorter jeg liker, det har jeg handlet massevis av på nettet. Tingen er, jeg er tynn og bruker mye slim fit. T-skjorter og bukser skal helst være slimme. Handler mye på carlings og er fornøyd med det(der jeg fant den ene genseren jeg liker:P det er en vailent "hette"genser. Ikke som en vanlig hettegenser da), men jeg er drittlei vanlige hettegensere. Det er kun det jeg har. Liker godt å gå med t-skjorter som jeg har, men hva annet kan jeg ha utenpå? Tar i mot tips, gjeeerne til butikker på nettet jeg kan kikke på. PS: Cardigans eller noe med v-hals er ganske uaktuelt. Lenke til kommentar
jungli Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan jo ta en titt på Nelly.com La Redoute Og Zoovillage -- Jeg personlig digger sistnevnte.. mye kult der Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan jo prøve en litt tykkere genser med shawl neck Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan jo prøve en litt tykkere genser med shawl neck Joa, det kan gå! Tips til noe på nettet? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Du finner helt sikkert noe på www.asos.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå