fetaosten Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg bestillte en vanlig barton CPU fra PSdata, men snille som de var sendte de meg en boxed versjon . Nå er spørsmålet om den vifta som følger med der er noe særlig da. Støyer den noe særlig? Venter på en igloo silent breeze, men siden den ennå ikke er i min forvaring (er vel 3-4 dager unna) så vurderer jeg å bare bruke denne. noen råd? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Lydnivået på boxed vifta er ca 30 db har jeg hørt. Er sikkert grei nok til å bruke i et par dager da. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg bestillte en vanlig barton CPU fra PSdata, men snille som de var sendte de meg en boxed versjon ... det sendte de meg og sikkert tomme for bulk Lenke til kommentar
nogard Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har du et bilde av boxed vifta? Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg kan ikke finne noe bilder dessverre. Den er i aluminium og har en 62mm vifte på (tatt på øyemål ) Lenke til kommentar
Sentinel Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har igloo silent breeze vifta på min xp2500+ og må bare få sagt at den er helt konge!! Den er utrolig stillegående sammenlignet med min kamerat sin boxed vifte. Var jeg deg ville jeg ventet (så slipper du å rense cpu for kjølepasta når du skal bytte) Lurer du på om du skal satse på boxed vifta eller igloo til fast bruk, må valget klart bli igloo om du vil prioritere en støyvennlig pc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå