Gå til innhold

Opprett et underforum for Premier League!

gaamst

Anbefalte innlegg

Jeg synes det bør opprettes et underforum for Premier League. Fotballpraten blir veldig begrenset ved at det kun er topp 4 som har det. Jeg vet det er emner som "pub'n" ogsånn, men det engasjerer ikke på samme måte. Gi rom for generell prat. Det er de av oss som liker å engasjere seg i alt som har med engelsk Premier League å gjøre. Det bør naturligvis også være tillatt å diskutere topp 4 lagene her, på en "større arena".

Hvis det er et spørsmål om motivator for et slikt forum, stiller jeg meg frivillig. Altså, en eventuell debattleder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generell prat rundt Premier League kan man jo ta i en egen tråd. Ser for meg at et PL-forum kommer til å bestå av et par tråder med aktivitet, og en masse tull. Skal man opprette et forum for PL alene, så må man gjøre noe med underforumene for de 4 store også.

Denne skal vel kanskje også i "Tilbakemeldinger til forumet".

Lenke til kommentar

Generell prat rundt Premier League kan man jo ta i en egen tråd. Ser for meg at et PL-forum kommer til å bestå av et par tråder med aktivitet, og en masse tull. Skal man opprette et forum for PL alene, så må man gjøre noe med underforumene for de 4 store også.

Denne skal vel kanskje også i "Tilbakemeldinger til forumet".

Ja for all del, hat på noe som ikke skader forumet. "Et par tråder med aktivitet" - akkurat derfor jeg stilte meg til disp som ordleder. Da tenker jeg egentlig på en som opprett emner og diverse kontinuerlig for å holde liv i forumet. Og masse tull finner du jo overalt i fotballtrådene. Om det gjøres noe med de 4 store, er mindre relevant, jeg ønsker meg kun et generelt underforum. Også fordi det er dårlig med aktivitet i Chelsea tråden, noe som kommer av at vi er svært få, både på forumet og i landet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...