gaamst Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg synes det bør opprettes et underforum for Premier League. Fotballpraten blir veldig begrenset ved at det kun er topp 4 som har det. Jeg vet det er emner som "pub'n" ogsånn, men det engasjerer ikke på samme måte. Gi rom for generell prat. Det er de av oss som liker å engasjere seg i alt som har med engelsk Premier League å gjøre. Det bør naturligvis også være tillatt å diskutere topp 4 lagene her, på en "større arena". Hvis det er et spørsmål om motivator for et slikt forum, stiller jeg meg frivillig. Altså, en eventuell debattleder. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Generell prat rundt Premier League kan man jo ta i en egen tråd. Ser for meg at et PL-forum kommer til å bestå av et par tråder med aktivitet, og en masse tull. Skal man opprette et forum for PL alene, så må man gjøre noe med underforumene for de 4 store også. Denne skal vel kanskje også i "Tilbakemeldinger til forumet". Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Generell prat rundt Premier League kan man jo ta i en egen tråd. Ser for meg at et PL-forum kommer til å bestå av et par tråder med aktivitet, og en masse tull. Skal man opprette et forum for PL alene, så må man gjøre noe med underforumene for de 4 store også. Denne skal vel kanskje også i "Tilbakemeldinger til forumet". Ja for all del, hat på noe som ikke skader forumet. "Et par tråder med aktivitet" - akkurat derfor jeg stilte meg til disp som ordleder. Da tenker jeg egentlig på en som opprett emner og diverse kontinuerlig for å holde liv i forumet. Og masse tull finner du jo overalt i fotballtrådene. Om det gjøres noe med de 4 store, er mindre relevant, jeg ønsker meg kun et generelt underforum. Også fordi det er dårlig med aktivitet i Chelsea tråden, noe som kommer av at vi er svært få, både på forumet og i landet. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg støtter faktisk denne! Tror det kunne blitt mer aktivitet i de andre mindre trådene på denne måten. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg støtter dette fullt ut. Det kan i lengden bli litt kjedelig å kun "krangle" med medsupportere. Håper administratorene vurderer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå