Gå til innhold

Dagens spørsmålstegn - suspendert fra ITavisen!


Anbefalte innlegg

Jeg ble nettopp suspendert fra ITAvisen fordi jeg i kommentafeltet under en artikkel skrev ordet "lol?".

 

Jeg kan ikke annet enn å le - suspendert pga noe så smått? :!:

 

EDIT: Ja jeg er klar over at det var en usaklig kommentar, men det hadde vel holdt å slette kommentaren.

 

Sende forøvrig en mail til forfatter, hvorpå jeg fikk et relativt uhyggelig svar hvor jeg ble kalt hjernedød. :dontgetit:

 

Altså.. overdrivelse? Mulig karen har en dårlig dag, jeg vet ikke..

Endret av [-GoMp-]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ITAvisne. Ingen ting der oser av kvalitet, spør du meg.

Ang. den mailen du fikk fra forfatteren (uten at jeg vet hva su skrev til han), så anbefaler jeg deg å ta det til høyeste hold i Aller Internett A/S. Slik at han (forhåpentligvis) får en kraftig reprimande.

 

Sist jeg hørte om slike svar til leserene må vel ha vært mens det ennå fantes et norsk PC Gamer blad. Der var det heller ikke uhørt at skribentene reglerett hengte ut folk i "spørsmål & svar"-seksjonen. Jeg tror ikke det var uten grunn at folk sluttet å lese dét bladet.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er kalr over det, og har beklaget meg, og skal selvfølgelig ikke gjøre det igjen.

Føler meg litt dum.

 

Jeg føler dog at de behandler meg urettferdig med suspendering - de sa jeg la opp til falmewars - vel, gjør ikke også de det med en undertittel som leser: "Gammel teknologi i Apples tablet?"

Jo.

Lenke til kommentar

Får fryktelig lyst til å kommentere denne posten med "lol?" :)

 

Hva du mente og hva it-avisen tok det som er vel to forskjellige grunner. Ser på "lol" som mangel på ord jeg da men.

 

IT-avisen er vel heller ikke helt topp når det gjelder slike ting/saker,

Lenke til kommentar

Det er jo ITAvisne. Ingen ting der oser av kvalitet, spør du meg.

Ang. den mailen du fikk fra forfatteren (uten at jeg vet hva su skrev til han), så anbefaler jeg deg å ta det til høyeste hold i Aller Internett A/S. Slik at han (forhåpentligvis) får en kraftig reprimande.

 

Sist jeg hørte om slike svar til leserene må vel ha vært mens det ennå fantes et norsk PC Gamer blad. Der var det heller ikke uhørt at skribentene reglerett hengte ut folk i "spørsmål & svar"-seksjonen. Jeg tror ikke det var uten grunn at folk sluttet å lese dét bladet.

Heh jøss, ja hvis jeg skal ta det så langt.

Tror du [email protected] er riktig adresse å henvende seg til da? (under administrasjon):

http://www.allerinternett.no/kontakt/

Lenke til kommentar

Synes det en flott idé og si ifra jeg.

Uansett hvor hjernedød kommentaren var så skal de ta deg seriøst hvis du sender en saklig mail (håper den var det?). Du er tross alt med på å betale for lønna hans.

Og arrogansen til ITavisen har vist seg gang på gang, og seriøsiteten til Aller Internett svekkes av dette, så de burde ihvertfall ta det seriøst.

Uansett, at ITavisen ikke akkurat oser av kvalitet er jo nærmest verdens mest kjente sak.

De tar ikke akkurat stoltheten som journalister spesielt seriøst.

Lenke til kommentar

Synes det en flott idé og si ifra jeg.

Uansett hvor hjernedød kommentaren var så skal de ta deg seriøst hvis du sender en saklig mail (håper den var det?). Du er tross alt med på å betale for lønna hans.

Og arrogansen til ITavisen har vist seg gang på gang, og seriøsiteten til Aller Internett svekkes av dette, så de burde ihvertfall ta det seriøst.

Uansett, at ITavisen ikke akkurat oser av kvalitet er jo nærmest verdens mest kjente sak.

De tar ikke akkurat stoltheten som journalister spesielt seriøst.

Ja, jeg holdt meg veldig saklig, vet hvordan jeg skal gå frem i slike situasjoner.

 

lol?

 

fry-see-what-you-did-there.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...