Gå til innhold

Norway Rock 7-11 Juli 2010

Anbefalte innlegg

Programmet er rett rundt hjørnet, og dagsprogramma for onsdag og torsdag er komne ut, for å roa gemyttane på meiningsforumet. 2-dagarsgjengarane er svoltne på info, og billettane er lagt ut for sal for dei dagane med fri alder.

ONS 7 JULI MAIN STAGE :

TWISTED SISTER

MEGADETH

SAXON

AIRBOURNE

JORN

RAMMSUND ( rammstein tribute )

ONSDAG PÅ TJODOLF :

VALENTOURETTES

INGENTING

CYANEED

LUXUS LEVERPOSTEI

WINNER BATTLE FIGHT - KVINESDAL

WINNER BATTLE OF THE BANDS - SOKNDAL

TORSDAG PÅ MAIN STAGE :

SLASH

KAMELOT

IMMORTAL

KILLSWITCH ENGAGE

OVER THE RAINBOW

AMON AMARTH

PURIFIED IN BLOOD

SYBREED

TJODOLF PARTY STAGE TORSDAG :

BACKSTREET GIRLS

LILLASYSTER

TØMMERMENN

OVERHEAD ( motorhead tribute )

SKALLEBANK

WINNER BANDSTAND

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som har erfaring med å jobbe som frivilling på denne festivalen? Vurderer å søke, men det holder meg tilbake at ei venninne som jobba i fjor, måtte jobbe langt mer enn det som var avtalt fordi de konstant mangla folk. Har hørt at det ikke er sånn suupert organisert der akkurat. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Jeg er påmeldt som frivillig, skal få nærmere beskjed i juni. Aldri vært eller jobbet der før, da.

Uansett, jeg er ikke redd for å ta i et tak og jobbe ekstra bare jeg får sett det jeg vil av konserter. Man kan vel også bare "nekte" om de bryter avtalen.

Lenke til kommentar

Vet. Så jeg bad om å få være med før og etter og jobbe med rigging. Jeg har tross alt ingen erfaring innenfor salg og slik, men trener en del. Min begrunnelse til folka om hvorfor de skal putte meg der. :p

Men er dessverre ikke helt spikret om jeg kan enda. Når de dessuten enda ikke har bestemt seg for om de trenger meg kaster jeg ikke akkurat alle ferieplaner i vasken for deres skyld. Jeg er tross alt frivillig.

Lenke til kommentar

Hehe, en kompis ville være frivillig på AC/DC konsert for å slippe å betale billett..det endte med at han sto i en ølkiosk flere hundre meter unna bandet og fikk ikke sett en dritt fordi folk skulle ha øl hele tiden.

Lenke til kommentar

Blir som bygdekinoen i lillebygda vår..var en kar som kom kjørende noen ganger i året og viste kinofilmer å samfunnshuset..også var halve bygda "frivillige" med å rydde bord og stoler så ingen betalte. Han slutta å komme til slutt :p Ingen betalte jo alle bare ville hjelpe å rigge hver gang.

Lenke til kommentar

De frivillige får ikke velge hva de vil gjøre, desverre..det skal ikke være en måte å se masse konserter og slippe billettbetaling vet dere.

Det skal jo helst være vinn vinn for begge parter. Vanligvis for man jo se noe av det man har mest lyst til. Ah, Sabaton, Megadeath og Amon hadde vært ganske kult!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...