Mephistopheles Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Programmet er rett rundt hjørnet, og dagsprogramma for onsdag og torsdag er komne ut, for å roa gemyttane på meiningsforumet. 2-dagarsgjengarane er svoltne på info, og billettane er lagt ut for sal for dei dagane med fri alder. ONS 7 JULI MAIN STAGE : TWISTED SISTER MEGADETH SAXON AIRBOURNE JORN RAMMSUND ( rammstein tribute ) ONSDAG PÅ TJODOLF : VALENTOURETTES INGENTING CYANEED LUXUS LEVERPOSTEI WINNER BATTLE FIGHT - KVINESDAL WINNER BATTLE OF THE BANDS - SOKNDAL TORSDAG PÅ MAIN STAGE : SLASH KAMELOT IMMORTAL KILLSWITCH ENGAGE OVER THE RAINBOW AMON AMARTH PURIFIED IN BLOOD SYBREED TJODOLF PARTY STAGE TORSDAG : BACKSTREET GIRLS LILLASYSTER TØMMERMENN OVERHEAD ( motorhead tribute ) SKALLEBANK WINNER BANDSTAND Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) *tekst* Sounds nice Im goning there Endret 13. mai 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 DER! var allt av billetter og reiser kjøpt og betalt. Nå er det ikke lenge til vi kommer 7stk bråkete nordlendinger for å lage litt liv nede i kvinesdal Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Gary Moore lagt til som site headliner! Håper på mye Thin Lizzy! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Vonar på mykje Thin Lizzy, passe mengder Skid Row, at Slash har overraskingar på lur, og ikkje minst, at Jorn hyller Dio på den måten berre han kan. Dette vert ein satans fin festival! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kommer til å bli veldig bra ja. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som har erfaring med å jobbe som frivilling på denne festivalen? Vurderer å søke, men det holder meg tilbake at ei venninne som jobba i fjor, måtte jobbe langt mer enn det som var avtalt fordi de konstant mangla folk. Har hørt at det ikke er sånn suupert organisert der akkurat. Noen som vet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg er påmeldt som frivillig, skal få nærmere beskjed i juni. Aldri vært eller jobbet der før, da. Uansett, jeg er ikke redd for å ta i et tak og jobbe ekstra bare jeg får sett det jeg vil av konserter. Man kan vel også bare "nekte" om de bryter avtalen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vil tro du blir stående i en saftbod mens favorittbandet ditt spiller langt unna. Noen må jo servere kundene som ikke er på den konserten. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vet. Så jeg bad om å få være med før og etter og jobbe med rigging. Jeg har tross alt ingen erfaring innenfor salg og slik, men trener en del. Min begrunnelse til folka om hvorfor de skal putte meg der. Men er dessverre ikke helt spikret om jeg kan enda. Når de dessuten enda ikke har bestemt seg for om de trenger meg kaster jeg ikke akkurat alle ferieplaner i vasken for deres skyld. Jeg er tross alt frivillig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hehe, en kompis ville være frivillig på AC/DC konsert for å slippe å betale billett..det endte med at han sto i en ølkiosk flere hundre meter unna bandet og fikk ikke sett en dritt fordi folk skulle ha øl hele tiden. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Haha, oi, noe slikt kunne jeg aldri tenkt meg, egentlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvis jeg skulle vert frivillig kunne jeg godt "jobbet" ikke noe sånn salg dritt, eller evt. være sec. ved scena på noen band som var litt meh. å se. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 De frivillige får ikke velge hva de vil gjøre, desverre..det skal ikke være en måte å se masse konserter og slippe billettbetaling vet dere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du kan velge sånn delevis hva du vil være, søker man om å få rigge får man det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Blir som bygdekinoen i lillebygda vår..var en kar som kom kjørende noen ganger i året og viste kinofilmer å samfunnshuset..også var halve bygda "frivillige" med å rydde bord og stoler så ingen betalte. Han slutta å komme til slutt Ingen betalte jo alle bare ville hjelpe å rigge hver gang. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 De frivillige får ikke velge hva de vil gjøre, desverre..det skal ikke være en måte å se masse konserter og slippe billettbetaling vet dere. Det skal jo helst være vinn vinn for begge parter. Vanligvis for man jo se noe av det man har mest lyst til. Ah, Sabaton, Megadeath og Amon hadde vært ganske kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå