Tunky Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Motorhead, Kamelot og Slash. Blant annet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg HÅPER faen meg ikke hun Fergie fra Black Eyed Peas skal liksom bli "akseptert" rockervokalist, for låten hennes på Slash and Friends-plata er det værste mølet han noensinne har lagt sine smekre gitarlinjer på. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Må si meg skuffet over nyeste slippet. Slash er en god gitarist men tro det fort kan bli kjedelig på den konserten. Med mindre det dukker opp en drøss med gode gjester. Motorhead har jeg hørt før, og lydnivået og mixen ødelegger nesten hele konsertopplevelsen. Nei Queesnrÿche, Immortal, Megadeth, Over The Rainbow, Enslaved, Amon Amarth, Kamelot, Jørn(i håp om å få høre Purple sanger), Sabaton, Cavalera Conspiracy(i håp om å høre Sepulturasanger) og noe annet smått er vel egentlig ikke for ille, hadde bare litt høye forventninger når Megadeth og Immortal ikke var headlinere. Håper på noe skikkelig Thrash på siste slipp. Litt mye metalcore or classic rock for min smak.. og Rammsund? hvorfor i all verden skal di spille på hovedscena? få heller The Cumshots eller Chrome Division opp dit! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ufattelig trist å ikke være 18år når mange av favorittbanda spiller i år. Håper (tviler, men håper) at det blir etter 3. August neste år, slik at jeg også kan ta del i moroa. Men kjenner jeg flaksen min rett så blir det Tokio Hotel, Jonas Brothers og My Chemical Romance som er headlinere når jeg endelig slipper til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Ja metalen er sikkert død innen da så du bare får Hanson Reunion og gamle 70-årige gubber som knapt husker tekstene sine lengre. Endret 18. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 |70-årige gubber som knapt husker tekstene sine lengre. Nå skal du ikke være for hard på stakkars Ozzy.. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Ufattelig trist å ikke være 18år når mange av favorittbanda spiller i år. Håper (tviler, men håper) at det blir etter 3. August neste år, slik at jeg også kan ta del i moroa. Men kjenner jeg flaksen min rett så blir det Tokio Hotel, Jonas Brothers og My Chemical Romance som er headlinere når jeg endelig slipper til. Veit korleis du har det. Men trur ikkje du skal leggje deg å døy før du er sikker på å verte skuffa. Eg for min del gjekk glipp av 90-talet sitt musikkliv, noko eg kunne gjeve venstrearmen (minus tattoveringane) for å fått opplevd. Eg stortrives med å vera vitne til ettervirkningane av denne tida, og det å fylgja komande band opp og fram. Musikkbransjen er ikkje den same, og omstillingar er på sin plass. Det er i turnering eg meiner banda får fram potensialet sitt, så for oss festival/konserthundar kan dette ende med å vera positivt... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg var på begge Kamelot-konsertene i helga. En del positive overraskelser, håper jeg får mulighet til å dra. Har meldt meg som frivillig men ikke hørt noe mer. :/ Det at Kamelot nå og skal dit håper jeg betyr at Simone og Roy kan gjesteopptre for hverandre! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 det hadde vert awesome om de kunne samkjørt kamelot og epica konsertene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ser ut til at Kamelot spiller den 8. juli og Epica den 10. Og den 8. juli har Epica selv konsert i Slovenia. :/ The Haunting var rett og slett ikke det samme med hun dama fra Amaranthe. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 du var på kickoffen? Så du Triosphere? Siste plata sparker store stygge baller! venter i spenning på di nye bandene.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg så Triosphere, ja. Ikke hørt på dem før, så vet ikke helt jeg. Det var helt ok, men utrolig kjedelig sceneshow ettersom vokalisten spilte bass. Det endte med at de omtrent bare stod rett opp og ned og spilte. :/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Vurderer sterkt og ta turen! Immortal og Motorhead frister som bare det. Men mye annet knask der og! Endret 24. april 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 24. April skrev JohnnyVi har alt på plass uten et par reisedetaljer fra et av bandene, denne må på plass før vi kan få dem 100% bekreftet og er utenfor vår styring. Vi ønsker å slippe dem samtidig, så snart dette er plass blir vi endelig ferdig med line-uppen i år! Som medlem i booking teamet er jeg veldig stolt over line-uppen og bredden av kvalitet i år. Håper hardt på Sebastian Bach og Halford, men tror ikke jeg blir skuffet om ingen av den dukker opp. Er Spent som faen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Sebs kunne jeg faktisk tatt turen for alene. Elsket Skid Row og hadde masse Skid row-sylapper på dongerijakka mi i ungdomsskolen. Han har gjort noe brukbart solo etterpå også. Men aldri på høyde med Youth gone Wild eller 18 & Life. Også snakker mannen mere i metalklisjeer enn Joey Demaio fra Manowar, i intervjuer Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er veldig fornøyd med sebbe og Saxon. Begge er gamle favoritter som jeg lenge har ønsked å se live. Men BFMV? Serriøst? selger kanskje et par dagspass men ikke mye annet... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dette blir bra!! Henter billetter til meg og en kompis på lørdag! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg fant egentlig ut at jeg ikke hadde så mye å gjøre på den andre scenen å gjøre jeg, men etter å ha hørt på Chrome Division (etter at bandet ble nevnt lengre her oppe) på Spotify, så må jeg si at det er band jeg i hvert fall skal få med meg! Syntes det var skikkelig bra! Sikkert en dårlig sammenligning for mange, men jeg syntes det lignet litt på Black Label Society.. litt tyngre god rock!! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Festivalen nærmer seg med stormskritt nå! Personlig gleder jeg meg mest til å se The Cumshots faktisk Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da var man signa opp på "Street team", så jeg kan spre det gode budskap her oppi nord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå