Jakoozie Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Omfattende demo kommer denne uken. Les mer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Omfattende demo kommer denne uken. <a href="http://www.spillverket.no/artikler/prov_just_cause_2_veldig_snart/75190" title="Prøv Just Cause 2 veldig snart">Les mer</a> Høres bra ut. Det første spillet var søppel, så håper de ikke graver sin egen grav ved å utgi en demo av dette. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har sett en del videoer av dette spillet, og må si jeg gleder meg. Ekstreme store omgivelser man kan bare leke rundt å gjøre hva man vil, og gjøre oppdragene akkurat som man vil. ^^ Får håpe det ikke skuffer. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bra at det ikke er noen Dx9 støtte. På tide å gå videre. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Helt enig med at det første var søppel. Elendig styring var det som gav meg bismak i 1eren. Grafikken var ikke så gale men hva hjelper det om styringen var ræva. Håper de har gjort noe med dette i 2eren så er jeg med. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Demoen ligger ute på Steam nå, vist noen har lyst og prøve det. Holder på og installerer den nå selv. ^^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Greit spill, men det blir litt mye rambo for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg