Spirograf Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Som det står i topic, trenger anbefaling på hovedkort og CPU. Må ikke koste over 3000,- til sammen, og det skal være AMD-prosessor. Har nå en Duron 800 og et Asus A7Pro som jeg så langt har vært fornøyd med. Vil oppgradere for å få et ATA100-kort. Så lurer jeg på om man kan bruke "vanlig" PC133 RAM på et DDR-kort? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 ja og nei noen hk kan du bruke begge deler på men ikke samtidig. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Skulle jeg kjøpt nytt nå, ville jeg gått for Abit KR7A og XP1700+, og slengt på en av de nye kjøleribbene beregnet for 80mm vifter (aner ikke hvem av dem som er best, har ikke lest tester) og den nest kraftigste 80mm vifta fra papst på 32db (men det er jo opp til deg hvor mye bråk du tåler kontra hvor bra kjøling du vil ha) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 XP1600+ eller XP1700+ kommer an på. Når det kommer til mobo, er kr7a et veldig bra kort. Du kan alikevel spare et par hundrelapper hvis du kjøper epox 8kha+ (eller no sånt, hehe) som sannelig ikke er mye dårlige enn abits. Vil du ha litt mer integret kan du jo også ta en titt på soyo dragon+! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå