Inaktivbruker_110531 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 hvilke programmer og hvordan fjerner jeg noen trojanske hester? har 4-7stk. virusbeskytteren tar dem bare til kantern, og kan ikke slette dem Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Start opp PCen din i sikkerhetsmodus og kjør Malwarebytes. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kjør gjerne gjennom Veiledningen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 den klarer ikke slette dem, når jeg går på norton securety scan, kommer den ikke inn, eller så står det, oppdaderer eller ikke internett forbinnelse... den er koblet til nettet jo.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Får du ikke kjørt noen av program i veiledningen? Hvis du har gjort det, post loggene. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 den klarer ikke slette dem, når jeg går på norton securety scan, kommer den ikke inn, eller så står det, oppdaderer eller ikke internett forbinnelse... den er koblet til nettet jo.. Sa jeg noe om Norton?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå