Gå til innhold

halovasjera.net - ønsker kritikk.


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Når det gjeld designet og layouten, er det ikkje så aller værst. Eg ville tenkt litt meir på plassering. No ser det veldig rotete ut. Tenk linjer! Berre ved å flytte "siste filmer" slik at den var på linje med hovudinnhaldet trur eg du kunne forbetra sida betrakteleg. Du kan også tenke litt på plasseringa av menyen.

 

Når det gjeld fargane, så er eg personleg ikkje så veldig stor fan av svart bakgrunn og kvit tekst. Sida blir i det heile veldig mørk og slitsom å bruke. Ein annan ting du kan tenke på er å behalde designet gjennom alle sidene, det er travelt når layouten endrar seg såpass frå side til side.

Endret av Hilde
Lenke til kommentar

Veldig bra side og ideer!

 

Noen bra ting med siden er:

 

1. Siste fem anmeldelser pa toppen

2. Sortering i databasene

3. Generelt bra skrivning i anmeldelser

4. Mye innhold, man kjeder seg ikke og kan vaere pa siden en stund

5. Jeg liker svart bakgrunn personlig, men vet mange ikke gjor det. Syntes det var behagelig a browse siden.

 

Noen negative ting i mine oyne:

 

1. Menyen er litt disjointet fra innholdet, kanskje putte menyen pa toppen eller lage noe borders/bakgrunnsfarge som "uniter" alt sammen?

2. I databasen sa kuttes titlene pa filmene av, kanskje finne en ny maate og sortere layouten pa?

3. Tittelene i databasen burde linke til anmeldelser du har skrevet

 

Ellers er det "lite" innhold enda.. Den er i babyfasen.

Fa opp anmeldelser av alle CD'ene og filmene og du vil ha en solid side som folk kan sitte pa i timesvis.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen!

Berre ved å flytte "siste filmer" slik at den var på linje med hovudinnhaldet trur eg du kunne forbetra sida betrakteleg. Ein annan ting du kan tenke på er å behalde designet gjennom alle sidene, det er travelt når layouten endrar seg såpass frå side til side.
Du mener vertikal linje, sant? Hvordan mener du at layouten endrer seg? Det eneste som er forskjellig fra side til side, er vel at "siste fem" kun er på enkelte sider - da det ble litt for mye i toppen på for eksempel skribleriene.
1. Menyen er litt disjointet fra innholdet, kanskje putte menyen pa toppen eller lage noe borders/bakgrunnsfarge som "uniter" alt sammen?

2. I databasen sa kuttes titlene pa filmene av, kanskje finne en ny maate og sortere layouten pa?

3. Tittelene i databasen burde linke til anmeldelser du har skrevet

1. Jeg hadde satt stor pris på om du kunne fikset noe enkelt i Photoshop eller.no som viser hvordan border/bakgrunnsfarge kan smelte alt sammen.

2. Hele tittelen vises ved mousover. Selvfølgelig hadde det vært fint å kunne ha hele tittelen, men slikt som 'The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford' blir rett og slett litt for mye.

3. Det er egentlig meningen at det skal fungere, jeg hadde bare ikke fikset databasen for 'Kent - Röd' - som nå skal fungere.

 

Forresten, ser dere de stripene i bakgrunnsbildet godt? Det er vanskelig å få de til å ikke vises for mye for lyse skjermer, men samtidig få den til å være synlig på mørke skjermer. :p

Lenke til kommentar

La merke til at du øvst på nokre sider skreiv f.eks "Skriblerier -> film" medan du på andre ikkje brukte dette. Ver meir konsekvent her.

 

Her ser du at ting på sida di ikkje er på linje. Om du rettar litt opp i dette vil sida di forbetrast betrakteleg.

 

Elles må eg seie at innhaldet er godt, og det er trass alt det viktigaste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...