Gå til innhold

LØST: PSN nede : Error 8001050f


  

90 stemmer

  1. 1. Fungerer PSN hos deg?



Anbefalte innlegg

Selv om klokka fortsatt tikker og går (som vi håper) vil den fordi den tror det er 29.feb 2010 i dag tro det er 1. mars 2010 i morgen. Dette er i det minste en dato som eksisterer og vil da trolig rette opp det meste av feilene, men fortsatt vil den ligge en dag etter hele veien som sikkert kan by på en del problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har laget en "hate" gruppe på facebook, inviter mange for å vise norges irritasjon for denne feilen!

http://www.facebook.com/group.php?gid=339354807282

 

Heller 24 timer uten Playstation enn "ring of death" og annet tull. Første skikkelige problemet vi har på PS3. Synd at unger som deg skal lage hatgrupper og anti-sony kampanje så snart noe skjer. Fortjener ikke playstation med den sytinga!

Lenke til kommentar

Nei, for hardwareklokka i PS3-maskinene er synkronisert til felles tid. Alle maskinene stoppet å fungere ved midnatt GMT/London-tid over hele verden og alle vil forhåpentligvis fungere igjen fra midnatt GMT/London-tid i natt, altså 01.00 norsk tid.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg har laget en "hate" gruppe på facebook, inviter mange for å vise norges irritasjon for denne feilen!

http://www.facebook.com/group.php?gid=339354807282

 

Heller 24 timer uten Playstation enn "ring of death" og annet tull. Første skikkelige problemet vi har på PS3. Synd at unger som deg skal lage hatgrupper og anti-sony kampanje så snart noe skjer. Fortjener ikke playstation med den sytinga!

 

Ja, ærlig talt, dette blir utakknemlig syt...

Lenke til kommentar

Går det ann? feks la os si knife mastery eller hva det heter er på 400 kills med kniv. og jeg er nå på 500 kills med kniv. hvordan kan jeg da gå ned og ta det igjen?

Skjønner. Bør registreres i spillet at du har overgått 400-grensa neste gang du starter, men ikke sikker.

Lenke til kommentar

Går det ann? feks la os si knife mastery eller hva det heter er på 400 kills med kniv. og jeg er nå på 500 kills med kniv. hvordan kan jeg da gå ned og ta det igjen?

Skjønner. Bør registreres i spillet at du har overgått 400-grensa neste gang du starter, men ikke sikker.

 

håper det. irriterende å ALDRI kunne få de trophyene igjen

Lenke til kommentar

Går det ann? feks la os si knife mastery eller hva det heter er på 400 kills med kniv. og jeg er nå på 500 kills med kniv. hvordan kan jeg da gå ned og ta det igjen?

Skjønner. Bør registreres i spillet at du har overgått 400-grensa neste gang du starter, men ikke sikker.

 

Tror dette er uberørt siden dette er ikke thropys, men in game ''achivments''. Thropies er de som man får med single player spill / deler av spiller.

Lenke til kommentar

Jeg har laget en "hate" gruppe på facebook, inviter mange for å vise norges irritasjon for denne feilen!

http://www.facebook.com/group.php?gid=339354807282

 

Heller 24 timer uten Playstation enn "ring of death" og annet tull. Første skikkelige problemet vi har på PS3. Synd at unger som deg skal lage hatgrupper og anti-sony kampanje så snart noe skjer. Fortjener ikke playstation med den sytinga!

Godt sagt. Tåpelig gruppe.

Lenke til kommentar

Jeg har lest igjennom alt mulig av forum, Sony har problemer, men de jobber med saken. Men de er ganske stressa.

Men jeg må jo innrømme selv at jeg er DRIT F*CKINGS FORBANNA! JEG FÅKKE SPILT MW2, AC2, HEAVY RAIN ELLER A.V.P!!?!?!

 

Ingenting funker, vurderte seriøst istad å stikke ut å kjøpe en ps3 slim på elkjøp å levere den tilbake innenfor den 30-dagersreturetten nå feilen hadde blitt fikset.

 

Synd at de stengte nå nettopp :(

 

Så nå får jeg bare spilt gow3 demoen og darksiders demoen... nedTUUR!

 

Jeg har laget en "hate" gruppe på facebook, inviter mange for å vise norges irritasjon for denne feilen!

http://www.facebook.com/group.php?gid=339354807282

 

Heller 24 timer uten Playstation enn "ring of death" og annet tull. Første skikkelige problemet vi har på PS3. Synd at unger som deg skal lage hatgrupper og anti-sony kampanje så snart noe skjer. Fortjener ikke playstation med den sytinga!

Godt sagt. Tåpelig gruppe.

Enig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...