horghorg Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Eg har FPS dropp i cs med laptoppen min, men kjører andre spill helt fint.(med tanke på at cs e mange år gammelt så burde dette gå fint. (cs. 1.6) f.eks. COD mw2, GTA 4, uten noe fps dropp eller lagging. Noen som vet hvordan eg kan fikse dette? på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei. Om du bruker et NVIDIA skjermkort så gå til skrivebord, høyreklikk og velg NVIDIA Skjerminstillinger, og på 3D-instiller velg på "Vertical Sync" til "OFF". Deretter går du inn i CS og trykker på "|" for å komme i konsoll. Skriv CL_UPDATERATE 101 FPS_MAX 101 Tror det var omtrent slik det ble gjort. Husker ikke helt, og er på nattevakt = Trøtt / Giddalaus Lenke til kommentar
horghorg Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 hehe, har spilt cs en del år, så eg vet alle cs innstillingene. men e ikke det som e problemet, men takk fordiom BTW: eg bruker ATI radeon 3450 skjermkort. Lenke til kommentar
he_he Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan laste prøve å laste ned cpl-gui, eller finne en fps-gui/config. Lenke til kommentar
horghorg Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Langballe360: det har eg også gjort. eg hadde en FPS-guide der CSen min var på den dårligeste grafikken eg kunne få, men alikavell så fikk eg FPS drops. :\ Lenke til kommentar
he_he Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sjekk om pcen din har minimum: Minimum: 500 mhz processor, 96mb ram, 16mb video card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Recommended: 800 mhz processor, 128mb ram, 32mb+ video card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Fra steampowered.com Lenke til kommentar
horghorg Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 eg kjører cod mw2 helt fint. nyeste GTA. så burde gå fint med cs og. med tanke på at det e 10år gammelt så noe feil e det. men vetsje ka feilen e. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå